Mødebooking

- Første skridt mod salget

Mødet med kunden udgør en af vores bedste muligheder for salg. Udviklingen af færdigheder til at booke kvalificerede møder er derfor afgørende for enhver sælgers succes i det opsøgende salgsarbejde. Flere og flere virksomheder har fået øjnene op for den unikke værdi af mødebooking med kvalitet. Med de rette værktøjer og kompetencer vil sælgeren/medarbejderen lære at skabe en klar målsætning og en gennemarbejdet strategi for mødebooking, så der kan ydes en proaktiv og ihærdig indsats. På den måde kan virksomheden skabe fundamentet for de yderst værdifulde kunderelationer, der skabes under og efter et godt møde.
Kurser - Back Office & Telefon - Mødebooking - Første skridt mod salget
Kan skræddersys til din virksomhed
Kan indgå i et uddannelsesforløb

Afholdelsesdatoer

Aarhus Dato: 9/6-2017 1 dag DKK 4.750  
København Dato: 13/9-2017 1 dag DKK 4.750  
Aarhus Dato: 8/11-2017 1 dag DKK 4.750  

Målgruppe

Alle, som har til opgave at opnå mødeaftaler med kunder og kundeemner. Typiske deltagere er sælgere, telefonsælgere, salgsassistenter og salgssekretærer.

Dit udbytte

Som deltager på Mødebooking bliver du i stand til at opnå bedre resultater i dit arbejde med canvassalg. Antallet af mødeaftaler vil stige, og du sikrer samtidig, at møderne er kvalitetsmøder - med det rette indhold og fokus.

Virksomhedens udbytte

Virksomheden får en medarbejder, der:

  • Har ny inspiration og motivation til at booke møder
  • Forstår at tilpasse samtalen efter kundens behov og humør
  • Forstår at behandle kundens indvendinger
  • Skaber optimale resultater og skaffer de rigtige møder

Metode

Kurset er lektionsinddelt og vil være præget af instruktørens teoriindlæg krydret med instruktørens praktiske erfaringer. Teorien vil altid følges op med forskellige typer af cases og praktiske øvelser, der sikrer indlæring, omstilling til den enkeltes dagligdag og lethed ved brug. Derudover vil instruktøren trække på holdets erfaring og forskellighed for at få perspektiv på den indlærte teori.

Indhold

  • Egen motivation og holdninger – med en positiv indstilling opnår du mere i hver kundekontakt
  • Samtalens systematik – målsætning, forberedelse, plan og timing
  • Effektiv kommunikation – målrettet spørgeteknik og aktiv lytning
  • Start og slut optimalt – effektive åbnings- og afslutningsteknikker
  • Indvendingsbehandling – fra nej til ja – sådan sikrer du mødet trods modstand
  • Mødeaftalen – sæt kunden og dig selv i fokus, og optimér dine resultater
  • Menneskelige relationer – vær og agér bevidst og kvalificeret uanset situationen
  • Din personlige handlingsplan – sæt mål for din udvikling, og skab dig tiden til at indfri dem

Form

Kurset afholdes som eksternatkursus over 1 dag. Der undervises på følgende tidspunkt:

1. dag kl. 09:00 – kl. 16:30

Kurset afholdes på Sjælland i København og i Jylland i Aarhus.

Alle priser er ekskl. moms.

Uddannelsesforløb

Kurset kan indgå i nedenstående uddannelsesforløb. Klik på overskriften for at læse mere og gå til bestillingen

Skræddersy dit eget forløb

Her kan du sammensætte dit eget uddannelsesforløb ud fra dine specifikke udviklingsbehov.

Læs mere

Personlig rådgivning? Ring på 70101201

© 2016 TACK International. All rights reserved