Salg pr. tlf. - inbound

- Få mere ud af hver kundekontakt

Den daglige telefoniske kontakt til kunderne skal give dem en optimal serviceoplevelse og er ofte en god mulighed for at skabe et salg eller et mersalg. Opgaven er at påvirke kunden rigtigt, så virksomheden sikrer at kunden får en god oplevelse hver gang. Det gøres blandt andet ved en grundig behovsafdækning, så man kan hjælpe kunden i den rigtige retning og til det rigtige køb. På den måde vil kunden opleve mersalget som en god service. Med udviklingen af medarbejderens kompetencer inden for salg pr. telefon, vil virksomheden blive i stand til at skabe stærkere kunderelationer og øge salget. Det vil hurtigt få stor betydning for virksomhedens succes.
Kurser - Back Office & Telefon - Salg pr. tlf. - inbound - Få mere ud af hver kundekontakt
Kan skræddersys til din virksomhed
Kan indgå i et uddannelsesforløb

Afholdelsesdatoer

København Dato: 28/8 - 29/8 2 dage DKK 9.250  
Holte Dato: 27/11 - 28/11 2 dage DKK 9.250  

Målgruppe

Alle, der dagligt benytter telefonen som salgsværktøj i forbindelse med indgående samtaler - typisk i forbindelse med ordreekspedition. Deltagere er eksempelvis ordremodtagere, ekspeditionsmedarbejdere, servicemedarbejdere, telefonsælgere og salgsassistenter.

Dit udbytte

Som deltager på Salg pr. telefon – inbound, bliver du i stand til at udnytte den telefoniske kontakt med kunden til at skabe mersalg. Kurset lærer dig, hvordan du ekspederer indgående samtaler fra den serviceorienterede dialog til fokus på mersalg, så kunden får en positiv oplevelse og lyst til at ringe igen

Virksomhedens udbytte

Virksomheden får en medarbejder, der:

  • Vil kunne løfte serviceniveauet og skabe mersalg
  • Sikrer et øget salg og styrker kunderelationerne.

Metode

Kurset er lektionsinddelt og vil være præget af instruktørens teoriindlæg krydret med instruktørens praktiske erfaringer. Teorien vil altid følges op med forskellige typer af cases og praktiske øvelser, der sikrer indlæring, omstilling til den enkeltes dagligdag og lethed ved brug. Derudover vil instruktøren trække på holdets erfaring og forskellighed for at få perspektiv på den indlærte teori.

Indhold

  • Servicebegrebet – skab det gode salg gennem god service – og vice versa
  • Egen motivation og holdninger – med en positiv indstilling opnår du mere i hver kundekontakt
  • Effektiv kommunikation – dit kundefokus er afgørende for et øget salg
  • Telefonteknik og korrekt telefonbetjening – sprog, stemmeføring og personligt engagement
  • Argumentationsteknik - sælgende kommunikation – udbyttet for kunden
  • Menneskelige relationer – forstå kemiens betydning for langvarige relationer
  • Salgsdialogen fra A – Z – systematikken i samtalen fra start til afslutningsteknikker
  • Indvendings- og reklamationsbehandling - rigtig håndtering af modstand – fra ”nej” til ”ja”
  • Din personlige handlingsplan – sæt mål for din udvikling, og skab dig tiden til at indfri dem

Form

Kurset afholdes som eksternatkursus over 2 dage. Der undervises på følgende tidspunkter:

1. dag kl. 09.00 - kl. 16.30
2. dag kl. 09.00 - kl. 16.30

Kurset afholdes på Sjælland i København og i Jylland i Aarhus.

Alle priser er ekskl. moms.

Uddannelsesforløb

Kurset kan indgå i nedenstående uddannelsesforløb. Klik på overskriften for at læse mere og gå til bestillingen

Skræddersy dit eget forløb

Her kan du sammensætte dit eget uddannelsesforløb ud fra dine specifikke udviklingsbehov.

Læs mere

Personlig rådgivning? Ring på 70101201

© 2016 TACK International. All rights reserved