Nyhedsarkiv

Alle
  • Alle
  • 2017
  • 2016
  • 2015
  • 2014
  • 2013
  • 2012
  • 2011
  • 2010
  • 2009
  • 2008
  • 2007

Kategorier

aug22
Nyhed fra TACK - Nyt kursus - Business Storytelling

Nyt kursus: Business Storytelling

Storytelling er en kendt disciplin til at formidle budskaber på en interessant måde, der fanger og engagerer modtagerne. Historier engagerer, skaber billeder og får dig til at skille dig ud fra mængden - og blive husket.
Læs mere
aug21
Nyhed fra TACK - artikel - Et kommunikationstip til ledere - træd et skridt tilbage

Et kommunikationstip til ledere - træd et skridt tilbage

Vil du lære om en teknik, der både i privat- og arbejdslivet får dig til at fremstå som både åben og lydhør over for andre?

Hvis ja, så læs artiklen fra vores internationale netværk.
Læs mere
aug18
Artikel - Bevar din positive sprogbrug - salg ledelse personlig udvikling

Bevar din positive sprogbrug

Dit valg af ord kan enten give eller tage energien fra de mennesker, du omgås. Dette gælder, hvad enten du er leder, kollega, forælder eller ven.

I denne artikel vil du få et simpelt værktøj til at holde din sprogbrug positiv, således at du bliver oplevet som en person, der motiverer frem for demotiverer folkene omkring dig.
Læs mere
aug15
Artikel - Bevar kundernes tillid når din virksomhed begår en fejl - salg ledelse personlig udvikling

Bevar kundernes tillid, når din virksomhed begår fejl

Tillid er det vigtigste aktiv i dagens forretningsverden. Hvis kunderne ikke stoler på dig, vil din virksomhed gå nedenom og hjem, og hvis du lader kundernes tillid til dig blive svækket, vil din omsætning falde i det lange løb.

I denne artikel fra vores internationale netværk kan du læse om to virksomheders vidt forskellige håndtering af fejl, de havde begået, samt hvordan dette påvirkede kundernes tillid til dem.
Læs mere
aug11
Artikel - En lektion i følgeskab fra en marketingchef og Donald Trump - salg ledelse personlig udvikling

En lektion i følgeskab fra en marketingchef og Donald Trump

Denne artikel drejer sig om en særdeles vigtig lektion fra ledelsesverdenen. Den er relevant for ledere på alle niveauer – fra virksomhedsledere til amerikanske præsidenter. Lektionen er, at effektivt lederskab kræver aktivt følgeskab.
Læs mere
aug08
Nyhed fra TACK - Artikel - Kundeservicetip - tjek jeres pærer

Kundeservicetip: Tjek jeres pærer

I deres iver efter at overgå kundernes forventninger glemmer mange virksomheder at gøre de små, basale ting, der er en forudsætning for, at kunderne kan have tillid til selskabet.

Dette emne kan du blive klogere på i den nyeste artikel fra vores internationale netværk.
Læs mere
aug03
Nyhed fra TACK - Artikel - Robotagtig eller menneskelig kundeoplevelse?

Robotagtig eller menneskelig kundeoplevelse?

God service skaber glade kunder, og glade kunder køber mere.

Dermed er der god grund til at gøre en dyd ud af den gode service. Mange virksomheder tror dog fejlagtigt, at strømlinet og robotagtig service skaber glade kunder.

Dette kan du læse mere om i vores nye artikel.
Læs mere
jul31
Artikel - Du kan ikke udlicitere ansvaret for kundeoplevelsen - salg ledelse personlig udvikling

Opfølgning på United Airlines-hændelsen: Du kan ikke udlicitere ansvaret for kundeoplevelsen

I vores nyeste artikel kan du lære endnu mere af episoden, hvor United Airlines med vold fjernede en af deres passagerer.

Denne gang sætter vi fokus på, hvordan din virksomhed altid hænger på ansvaret, hvis dine kunder har haft en dårlig oplevelse - selv hvis det er en service du har udliciteret til en tredjepart.
Læs mere
jun06
Nyhed fra TACK - Den differentierede kundeoplevelse - hvad får dine medarbejdere til at gå den ekstra mil?

Den differentierede kundeoplevelse – Hvad får dine medarbejdere til gå den ekstra mil?

Motiverede og inspirerede medarbejdere leverer en bedre service til dine kunder.

Men hvordan får du dine medarbejdere til at yde den ekstra indsats, der rykker jeres service fra god til ekstraordinær?

Dette giver Edward Matti sit bud på i sin nyeste artikel.
Læs mere
jun01
Nyhed fra TACK - Artikel - Indvendingsbehandling - dette skal du huske, når din kunde kommer med indsigelser

Vind salget med effektiv indvendingsbehandling – dette skal du huske, når din kunde kommer med indsigelser

Du får her en række gode råd til en af salgsdisciplinens vigtigste elementer; indvendingsbehandlingen. Med disse tips i bagagen vil du være i stand til at håndtere dine kunders indvendinger endnu mere effektivt.
Læs mere
© 2016 TACK International. All rights reserved