Den strategiske sælger

Uddannelsesforløb

Det effektive salgsteam ved, at alle kunder ikke kan behandles ens. Mange kunder har særlige behov, der kræver en differentieret tilgang, hvis salget skal lykkes. Den strategiske sælger har en høj grad af føling med de enkelte kunders motivationsfaktorer. Sælgeren ved, at nogle kunder lægger vægt på tryghed og styring, at andre sætter pris på en mere personlig tilgang, imens andre kunder er nøgterne og målrettede i deres ønsker. Dette uddannelsforløb giver sælgeren de nødvendige redskaber til at blive en strategisk sælger med blik for alle typer af kunder. Sælgeren lærer at udvælge og fastholde virksomhedens nøglekunder, samtidig med, at sælgeren hele tiden har blik for at skabe nye. Sælgeren bliver undervist i effektiv og utvetydig kommunikation, der er målrettet den enkelte kundes behov, og samtidig lærer sælgeren om, hvordan kropssprog og psykologisk indsigt kan skabe basis for langt bedre salg. Forløbet vil med det samme tilføre ny energi og indsigt til salgsteamet.

Afholdelsesdatoer

Husk at nedenstående forløb ikke nødvendigvis skal tages i den opstillede rækkefølge. Du kan selv bestemme datoerne for de enkelte hold - og dermed rækkefølgen.


Salgets psykologi
Salgskurser - Salgets psykologi - Effektiv personlig salgsudvikling
  • Vælg dato
  • Dato: 25/9 - 26/9 (Holte)

    Modul 1: 25.-26/9
    Modul 2: 13.-14/11

  • Dato: 20/11 - 21/11 (Aarhus)

    Modul 1: 20.-21/11
    Modul 2: 15.-16/1 2018

  • Dato: 31/1 - 1/2 (Holte)

    Modul 1: 31. januar - 1. februar
    Modul 2: 5. - 6. april

Dramatisk Kommunikation
Kurser i personlig udvikling - Dramatisk Kommunikation - Story telling, improvisation, krop og stemme
  • Vælg dato
  • Dato: 30/10 - 31/10 (Holte)
Forhandlingsteknik
Salgskurser - Forhandlingsteknik - Det bedste resultat med to vindere
  • Vælg dato
  • Dato: 25/9 - 27/9 (Aarhus)
  • Dato: 11/12 - 13/12 (Holte)
Key Account Management & Development
Salgskurser - Key Account Management & Development - Dybdegående arbejde med nøglekunder
  • Vælg dato
  • Dato: 13/9 - 15/9 (Holte)
  • Dato: 4/12 - 6/12 (Aarhus)
Udbytte
Når du sammensætter en salgsuddannelse hos TACK, får du:

  • Et skræddersyet forløb, som fokuserer på præcis de salgskompetencer og redskaber, som du ønsker at styrke
  • Et fleksibelt forløb, som er tilpasset og fastlagt efter din kalender
  • En vedvarende læringsproces med plads til løbende implementering
  • En besparelse på 20 % af den samlede pris for dit sammensatte forløb

Din pris-fordel
Når du bestiller et uddannelsesforløb hos TACK med minimum fire moduler (kurser) opnår du altid 20 % rabat på den samlede pris. Den samlede pris afhænger af, hvilke kurser du vælger, dit uddannelsesforløb skal bestå af.

Varighed
Fleksibilitet er nøgleordet, når uddannelse, arbejde og privatliv skal gå op i en højere enhed. Derfor er det op til dig, hvornår du planlægger at deltage på de enkelte moduler. For at du får det størst mulige udbytte af din uddannelse, anbefaler vi dog, at der går lidt tid mellem hvert modul. Herved får du mulighed for at implementere redskaberne fra de enkelte moduler, inden et nyt
påbegyndes.

Indhold
Alle TACKs uddannelsesforløb består af minimum fire forskellige moduler (kurser), som du frit vælger ud fra vores kursuspakke. Dette giver dig mulighed for at sammensætte lige præcis det uddannelsesforløb, som giver dig det største udbytte i forhold til din arbejdsfunktion og dit kompetenceniveau. Er du i tvivl om, hvordan du skal sammensætte din uddannelse, er du altid meget velkommen til at kontakte os på telefon 70101201 og tage en snak med os om, hvad der vil
skabe størst værdi for dig.
© 2016 TACK International. All rights reserved