Kundeservicemedarbejderen

Uddannelsesforløb

Den daglige kontakt med kunder og samarbejdspartnere har afgørende betydning for oplevelsen af virksomheden, dens produkter og serviceniveau. Kundeservicemedarbejderen er derfor en nøgleperson i forhold til virksomhedens succes på den lange bane. Dette uddannelsesforløb har til formål at forme den perfekte kundeservicemedarbejder, der kan hjælpe kunden på en ordentlig og behagelig måde, samtidig med, at servicemedarbejderen også har øje for mersalg, der kan sikre kunden en god oplevelse. Under forløbet vil servicemedarbejderen også få værktøjer, der kan styrke overblikket og den personlige effektivitet. Endelig vil kunderservicemedarbejderen lære at skrive godt dansk, der giver lyst til at læse videre. De nye evner kan medarbejderen bruge i den skriftlige kontakt med kunderne. På den måde vil virksomheden med relativt få midler være i stand til at skabe væsentligt stærkere kunderelationer, samtidig med, at medarbejderen med ansvar for kundeservice vil opleve større arbejdsglæde og effektivitet.

Afholdelsesdatoer

Husk at nedenstående forløb ikke nødvendigvis skal tages i den opstillede rækkefølge. Du kan selv bestemme datoerne for de enkelte hold - og dermed rækkefølgen.


Personlig effektivitet
Kurser i personlig udvikling - Personlig effektivitet - Positiv tidsstyring
  • Vælg dato
  • Dato: 3/12 - 4/12 (Værløse)
  • Dato: 31/1 - 1/2 (Aarhus)
  • Dato: 31/1 - 1/2 (Aarhus)

    OBS: Prisen for dette 1 dags hold er kr. 6.250 ekskl. moms

  • Dato: 29/4 - 30/4 (Værløse)
  • Dato: 6/6 - 7/6 (Aarhus)
Salg pr. tlf. - inbound
Kurser - Back Office & Telefon - Salg pr. tlf. - inbound - Få mere ud af hver kundekontakt
  • Vælg dato
  • Dato: 26/11 - 27/11 (Værløse)
  • Dato: 7/2 - 8/2 (Aarhus)
  • Dato: 6/5 - 7/5 (Værløse)
Skriv godt dansk
Kurser - Back Office & Telefon - Skriv godt dansk - Skriftlig kommunikation
  • Vælg dato
  • Dato: 5/3 - 6/3 (Værløse)
NLP Effektiv kommunikation 1
Kurser i personlig udvikling - NLP Effektiv kommunikation 1 - Målrettet kommunikation og styrket indsigt
  • Vælg dato
  • Dato: 14/11 - 16/11 (Aarhus)
  • Dato: 13/3 - 15/3 (Værløse)
  • Dato: 20/5 - 22/5 (Aarhus)
Udbytte
Når du sammensætter et uddannelsesforløb hos TACK, får du:

  • Et skræddersyet forløb, som fokuserer på præcis de kompetencer og redskaber, som du ønsker at styrke
  • Et fleksibelt forløb, som er tilpasset og fastlagt efter din kalender
  • En vedvarende læringsproces med plads til løbende implementering
  • En besparelse på 20 % af den samlede pris for dit sammensatte uddannelsesforløb

Din pris-fordel
Når du bestiller et uddannelsesforløb hos TACK med minimum fire moduler (kurser) opnår du altid 20 % rabat på den samlede pris. Den samlede pris afhænger af, hvilke kurser du vælger, dit uddannelsesforløb skal bestå af.

Varighed
Fleksibilitet er nøgleordet, når uddannelse, arbejde og privatliv skal gå op i en højere enhed. Derfor er det op til dig, hvornår du planlægger at deltage på de enkelte moduler. For at du får det størst mulige udbytte af din uddannelse, anbefaler vi dog, at der går lidt tid mellem hvert modul. Herved får du mulighed for at implementere redskaberne fra de enkelte moduler, inden et nyt
påbegyndes.

Indhold
Alle TACKs uddannelsesforløb består af minimum fire forskellige moduler (kurser), som du frit vælger ud fra vores kursuspakke. Dette giver dig mulighed for at sammensætte lige præcis det uddannelsesforløb, som giver dig det største udbytte i forhold til din arbejdsfunktion og dit kompetenceniveau. Er du i tvivl om, hvordan du skal sammensætte din uddannelse, er du altid meget velkommen til at kontakte os på telefon 70101201 og tage en snak med os om, hvad der vil
skabe størst værdi for dig.
© 2016 TACK International. All rights reserved