Receptionisten

Uddannelsesforløb

Kundernes første møde med virksomheden sker ofte igennem receptionisten. Det har derfor meget stor betydning, hvordan receptionisten tager imod nye kunder og håndterer de ønsker som kunderne måtte have. Med en åben og servicemindet tilgang, og med en målrettet spørge- og lytteteknik, kan receptionisten opnå forbløffende resultater på kort tid, og dermed kan receptionen få stor positiv betydning for, hvordan virksomheden fremstår. I dette kursusforløb lærer receptionisten, hvordan god kundeservice i sidste ende kan føre til salg, og receptionisten får metoder til at optimere sin arbejdsdag og blive mere effektiv, så receptionen altid fremstår professionel og servicemindet med overskud. Ikke én kunde er ens og derfor får receptionisten på dette forløb et indgående kendskab til de forskellige persontyper, samt hvordan man kan tilpasse sin kommunikation overfor den enkelte, så alle kunder får en god oplevelse. Hele organisationen vil med det samme få glæde af en mere effektiv og servicemindet reception.

Afholdelsesdatoer

Husk at nedenstående forløb ikke nødvendigvis skal tages i den opstillede rækkefølge. Du kan selv bestemme datoerne for de enkelte hold - og dermed rækkefølgen.


Personlig effektivitet
Kurser i personlig udvikling - Personlig effektivitet - Positiv tidsstyring
  • Vælg dato
  • Dato: 21/8 - 22/8 (Værløse)
  • Dato: 3/10 - 4/10 (Aarhus)
  • Dato: 2/12 - 3/12 (Værløse)
  • Dato: 27/1 - 28/1 (Aarhus)
  • Dato: 29/4 - 30/4 (Værløse)
  • Dato: 8/6 - 9/6 (Aarhus)
Kundeservice pr. tlf.
Kurser - Back Office & Telefon - Kundeservice pr. telefon - Virksomhedens ansigt udadtil
  • Vælg dato
  • Dato: 17/9-2019 (Aarhus)
  • Dato: 18/11-2019 (Værløse)
  • Dato: 3/2-2020 (Aarhus)
  • Dato: 4/5-2020 (Værløse)
NLP Effektiv kommunikation 1
Kurser i personlig udvikling - NLP Effektiv kommunikation 1 - Målrettet kommunikation og styrket indsigt
  • Vælg dato
  • Dato: 11/9 - 13/9 (Værløse)
  • Dato: 13/11 - 15/11 (Aarhus)
  • Dato: 11/3 - 13/3 (Værløse)
  • Dato: 18/5 - 20/5 (Aarhus)
NLP Effektiv kommunikation 2
Kurser i personlig udvikling - NLP Effektiv kommunikation 2 - Indflydelse og nuanceret kommunikation
  • Vælg dato
  • Dato: 27/11 - 29/11 (Værløse)
  • Dato: 27/5 - 29/5 (Værløse)
Udbytte
Når du sammensætter et uddannelsesforløb hos TACK, får du:

  • Et skræddersyet forløb, som fokuserer på præcis de kompetencer og redskaber, som du ønsker at styrke
  • Et fleksibelt forløb, som er tilpasset og fastlagt efter din kalender
  • En vedvarende læringsproces med plads til løbende implementering
  • En besparelse på 20 % af den samlede pris for dit sammensatte uddannelsesforløb

Din pris-fordel
Når du bestiller et uddannelsesforløb hos TACK med minimum fire moduler (kurser) opnår du altid 20 % rabat på den samlede pris. Den samlede pris afhænger af, hvilke kurser du vælger, dit uddannelsesforløb skal bestå af.

Varighed
Fleksibilitet er nøgleordet, når uddannelse, arbejde og privatliv skal gå op i en højere enhed. Derfor er det op til dig, hvornår du planlægger at deltage på de enkelte moduler. For at du får det størst mulige udbytte af din uddannelse, anbefaler vi dog, at der går lidt tid mellem hvert modul. Herved får du mulighed for at implementere redskaberne fra de enkelte moduler, inden et nyt
påbegyndes.

Indhold
Alle TACKs uddannelsesforløb består af minimum fire forskellige moduler (kurser), som du frit vælger ud fra vores kursuspakke. Dette giver dig mulighed for at sammensætte lige præcis det uddannelsesforløb, som giver dig det største udbytte i forhold til din arbejdsfunktion og dit kompetenceniveau. Er du i tvivl om, hvordan du skal sammensætte din uddannelse, er du altid meget velkommen til at kontakte os på telefon 70101201 og tage en snak med os om, hvad der vil
skabe størst værdi for dig.
© 2016 TACK International. All rights reserved