Gratis foredrag i efteråret

TACK åbner endnu engang dørene for flere spændende gratis foredrag.

Tilmeldingen foregår traditionen tro efter først-til-mølle princippet, så du skal skynde dig at melde dig til foredraget, da pladserne er begrænsede.

Husk at tjekke, at målgruppen for foredraget matcher din profil.

De 6 foredrag er:

Sælg dig til succes!


Foredragsholder: Jens Dalgaard, Adm. direktør i TACK International.

Dato: D. 27. november i København. (kl. 18.00 – ca. 20.00)

Målgruppe: Mellemledere og personer med specialistfunktioner.

Titel: "Sælg dig til succes!" - Salg er ikke en akademisk disciplin, men en nødvendighed for mange akademikere. + læs mere

Mange mennesker forbinder titlen sælger med en påtrængende person som aldrig giver op, og af denne grund virker salgstitlen ofte afskrækkende for medarbejdere, som ikke arbejder med salg i dagligdagen. Det er dog på tide, at vi kaster et mere nuanceret blik på salgets facetter, og ser på hvordan disse kan fungere som brugbare redskaber i alle led af virksomheden.

Gennem de seneste år har vi lært, at vi skal sætte stor pris på vores kunder, og at fastholdelsen af den enkelte kunde kan være alt afgørende for virksomheden. Det er derfor vigtigt, at alle i virksomheden, uanset funktion, udstråler engagement og interesse for kunden, da alle medarbejdere er en betydningsfuld del af det samlede udtryk i kundens møde med virksomheden. Her kan man drage stor nytte af salgstræningen, som ligeledes vil være med til at lette vejen til et positivt udbytte af dagligdagens arbejdsopgaver.

Mød op og få en forståelse for, hvordan salg kan være med til at gøre en forskel for dig i din hverdag – specielt hvis du ikke er sælger!


Optimer din (online) kundeservice


Foredragsholder: Jesper Wagner, konsulent og forfatter.

Dato: D. 8. november i København. (kl. 18.00 – ca. 20.00)

Målgruppe: HR-medarbejdere, Kundeservicechefer og ledere med ansvar for kundekontakt og salg.

Titel: "Optimer din (online) kundeservice" - Få indblik og gode råd til hvordan din virksomheds konkurrenceevne kan styrkes gennem fokus på online service og salg. + læs mere

Flere og flere købsbeslutninger bliver i dag truffet på baggrund af informationer fra Internettet. Kunderne ønsker rådgivning og vejledning, men er i mange tilfælde overladt til sig selv online. Mange pressede brancher har mulighed for at få et forspring via en god online betjening og kan differentiere sig fra konkurrenter, ved at lave en indsats hvor kunderne har allermest brug for hjælp.

Både strategisk og kommunikativt bærer online kundeservice dog mange udfordringer med sig. Hvordan måler man, om kundeservicen er god nok? Hvor formel skal kommunikationen være og er det korrekt at bruge smileys? Hvordan udarbejder man budskaber der brænder igennem, og hvordan undgår man misforståelser, når virksomhedens eneste redskab er det skrevne ord?

Mød op og få et indblik i, hvordan du kan gøre en forskel i din virksomhed ved at forbedre den online kundeservice.


Bliv hørt – også på skrift


Foredragsholder: Karina Dröscher Hansen, konsulent og kommunikationsrådgiver.

Dato: D. 7. november i København. (kl. 18.00 – ca. 20.00)

Målgruppe: Ledere og medarbejdere med skriftlig kontakt til eksterne eller interne interessenter.

Titel: "Bliv hørt – også på skrift" Et foredrag om hvordan du slipper af med sproglige uvaner og udarbejder spændende og nutidige tekster. + læs mere

At arbejde med skriftlig kommunikation bringer mange udfordringer med sig. Hvordan vækker man modtagerens opmærksomhed? Hvordan undgår man misforståelser? Hvordan udstråler man troværdighed gennem den skriftlige kommunikation? Og vigtigst af alt: Hvordan undgår man at sidde fast i gamle vaner, som kan resultere i fejl og ensformige tekster?

Dette foredrag sætter fokus på det dynamiske og effektive sprog og giver dig idéer til at forny og løfte dit sprog, så du skriver klart, enkelt og naturligvis korrekt! Du får en række gode bud på, hvordan du bliver bedre til at formulere dig på skrift – lige til at tage med hjem og bruge i din hverdag.


Mindfulness


Foredragsholder: Karina Dröscher Hansen, konsulent og kommunikationsrådgiver.

Dato: D. 25. oktober i København. (kl. 18.00 – ca. 20.00)

Målgruppe: Ledere og medarbejdere, som ønsker at reducere deres stressniveau og skabe større tilstedeværelse i nuet.

Titel: ”Mindfulness” –- lev i nuet, i morgen er det for sent! + læs mere

Har du en stresset hverdag, og havner du tit i pressede situationer, hvor det hele er ved at falde sammen? Kom til inspirationsaften med en introduktion til Mindfulness som en medhjælper i din dagligdag.

Mindfulness går i al sin enkelthed ud på at tømme hovedet for tanker, der løber løbsk, og fastholde fokus og opmærksomhed på det, der sker her og nu. Vi ser på, hvordan Mindfulness-træningen kan hjælpe dig med at reagere mere hensigtsmæssigt i pressede situationer ved at stoppe op og overveje muligheder, før du handler.

Mød op og få en forsmag på, hvordan Mindfulness kan hjælpe dig med at træffe beslutninger, styrke din intuition, tydeliggøre personlige grænser, skabe større overskud og mindre stress i din hverdag.


Succes med mødebooking


Foredragsholder: Jesper Wagner, konsulent og forfatter.

Dato: D. 15. november i København. (kl. 18.00 – ca. 20.00)

Målgruppe: Salgsledere og chefer for mødebookere og sælgere som booker møder og HR medarbejdere.

Titel: "Succes med mødebooking" - Hør hvad du som leder kan gøre for at øge kvaliteten i jeres mødebooking. Få et indblik i metoder til at sikre et højere udbytte i arbejdet med at kontakte nuværende kunder eller skabe kontakt med nye potentielle købere. + læs mere

Mange virksomheder lægger en stor indsats i at booke møder, men hvor afkastet er alt for småt. Alt for mange medarbejder spilder tid på at booke dårlige møder, med forkerte mennesker på forkerte tidspunkter.

Hvor tit oplever du at dine medarbejdere har booket et møde som enten bliver aflyst eller hvor kvaliteten ikke er i orden? Hvor meget tid bruger I på at træne mødebooking contra på at booke møder? Hvordan sikre du at I får nok ud af dine salgsmedarbejders møder?

Mød op til dette spændende foredrag, hvor vi tager de strategiske briller på og ser på, hvad du kan gøre for at skabe proaktive sælgere og højne kvaliteten af mødebookingen i dit team.


Drømmer du om at blive coach?


Foredragsholder: Rikke Berg, Coach og konsulent.

Dato: 3. oktober i København. (kl. 18.00 – ca. 20.00)

Målgruppe: Ledere og medarbejdere som ønsker at inddrage coaching som en del af deres hverdag.

Titel: ”Drømmer du om at blive coach?” – Få et indblik i, hvordan coaching kan bidrage positivt til din hverdag. + læs mere

Coaching er efterhånden blevet et velkendt begreb for de fleste mennesker, men hvad kan du egentlig bruge coaching til? Dette foredrag giver dig et indblik i coachingverdenen og hvordan du kan benytte coaching som et positivt redskab i din hverdag.

Hos TACK giver vi dig muligheden for at realisere dine coachingdrømme på TACKs Coach Akademi, som gennem årene har flyttet mennesker mileskridt i både deres karriere og personlige udvikling.

Akademiet er for alle modige mennesker, der ønsker at blive mere selvledende i deres liv og som tør udfordre sig selv.

Kom til foredrag og hør om, hvordan coaching kan gøre en forskel for dig, og bliv introduceret til det næste Akademi, der starter op i november 2012.

(Det er ikke længere muligt at tilmelde sig foredragene)

Relaterede sider: Salgskurser, Sales for non-sales People, Kundeservice pr. tlf., Salg pr. tlf. - Inbound, eKundeservice, Skriv godt dansk, Mindfulness, Mødebooking, TACK Coachakademi

Bestil kursus

Bestilling af TACK’s åbne kurser og uddannelsesforløb


Kontakt

Os på +45 70 10 12 01


Tilmeld nyhedsbrev

Hold dig opdateret med nyheder og inspiration


Bestil materiale

Her kan du bestille inspirationsmateriale


© 2016 TACK International. All rights reserved