Telementoring & On the job - training

Nye vaner kan læres effektivt i et kursuslokale, men når den nye viden skal føres ud i praksis, kan det være ekstra værdifuldt at tilknytte en personlig coach. Telementoring eller ”On the job – training” er et tilbud til dig der ønsker ekstra grundigt eftersyn af hverdagens udfordringer. Telemontering foregår over telefon eller web, hvor konkrete opgaver vendes. Ved ”On the job – Training” kommer vores professionelle coach/mentor med dig på arbejde og giver ny inspiration – for eksempel til optimering af din service, dit salg eller anden opgave.

Vil du høre mere om, hvordan du kan drage nytte af Telementoring & On the job - training? Klik her for at udfylde en kontaktformular, så hører du fra os snarest muligt.

Telementoring


Under eller efter et nyt uddannelsesforløb er det vigtigt at sikre forankringen. Forløbet kan have sat gang i en personlig udviklingsproces, og ofte skal kursisten samtidig implementere nye arbejdsgange og rutiner i løbet af sin arbejdsdag. I den forbindelse tilbyder TACK såkaldt telementoring, hvor den enkelte kursusdeltager tilbydes her-og-nu-coaching med en instruktører over telefon eller via onlinemøde. Under en session med telementoring kan medarbejderen vende konkrete udfordringer i forbindelse med udviklingsforløbet, og få ny inspiration og motivation til at komme videre. Medarbejderen vil blive stillet en række konkrete spørgsmål, for at kunne afdække de udfordringer, han/hun står over for. Medarbejderen vil opleve, at deres udvikling lever og har et klart billede af hvad de skal arbejde med.

On the job - training


Ny viden og nye arbejdsgange kan læres effektivt i kursuslokalet, men når tingene skal implementeres i praksis, kan det være ekstra givtigt med personlig og målrettet arbejdstræning i de daglige rammer. Med ”On the job – training”, deltager underviseren i den enkelte medarbejders arbejdsdag.

Der er tale om praktisk orienteret træning, der tager udgangspunkt i bestemte situationer i den konkrete arbejdsdag, og der vil undervejs blive vejledt og stillet en række individuelle og præcise spørgsmål, der ofte vil afdække nye og overraskende pointer i forhold til de daglige udfordringer og arbejdsgange.

Mange jobfunktioner kan have glæde af ”On the job – training”, men tilbuddet er særligt populært blandt sælgere i marken eller på telefonen og hos kundeservicefunktioner. Instruktøren sidder fx på ”medlyt” sammen med sælgeren eller kundeservicemedarbejderen ved telefonen, når de enkelte salg skal ringes hjem eller kunderne skal hjælpes eller guides. Instruktøren kan også tage med ud på salgsmøder – den såkaldte samkørsel – hvor han/hun følger den kørende sælger og kommer med konkrete input til alle dele af salgsindsatsen. ”On the job – training” kan gøre en afgørende forskel i sælgerens og kundeservicemedarbejderens daglige performance. Metoden kaldes CMI – Coaching, mentoring & Instruction, hvor der veksles mellem de tre elementer alt efter behov.

Bestil kursus

Bestilling af TACK’s åbne kurser og uddannelsesforløb


Kontakt

Os på +45 70 10 12 01


Tilmeld nyhedsbrev

Hold dig opdateret med nyheder og inspiration


Bestil materiale

Her kan du bestille inspirationsmateriale


© 2016 TACK International. All rights reserved