Jens Dalgaard udtaler sig om salget af Fona

Ifølge Jens mistede Fona pusten, fordi de ikke fulgte med udviklingen, da salget af DVDer og CDer dalede. "En stædig fastholdelse i et gammelt koncept" og "en manglende evne til at genopfinde sig selv" er ifølge Jens årsagerne til Fona måtte opgive kampen om at overleve på det danske marked.

Ydermere påpeger han, at butikskæde i stedet skulle have været gået en af følgende to veje: ’Enten skulle de have gjort sig selv til en decideret oplevelsesbutik, hvor man gik ind og fik mere, end hvad man egentlig havde regnet med’. Eller også skulle man gøre det, som Elgiganten lægger op til: Have et bredere sortiment af de varer, som man så bestiller på nettet’.

Klik på nedenstående links for at læse artiklerne med Jens' udtalelser:

Politiken

DKNYT

Fyns.dk

Bestil kursus

Bestilling af TACK’s åbne kurser og uddannelsesforløb


Kontakt

Os på +45 70 10 12 01


Tilmeld nyhedsbrev

Hold dig opdateret med nyheder og inspiration


Bestil materiale

Her kan du bestille inspirationsmateriale


© 2016 TACK International. All rights reserved