Projektkoordinator
En imødekommende personlighed med projektkoordinering-flair
Efterspørgslen på TACK Internationals stærke ydelser inden for udvikling af mennesker og organisationer er stigende. Derfor søger vi nu en projektkoordinator til fastansættelse, der kan styrke vores projektledelsesteam.
TACK International søger en projektkoordinator, der kan hjælpe os med at styre projekterne fra A – Z.
Du kommer til at arbejde tæt sammen med TACKs konsulenter om at få skabt den ideelle, skræddersyede løsning til vores kunder.
Som vores nye projektkoordinator vil du af og til deltage på kundemøderne, hvorefter du bliver kundens kontaktperson og bindeled ind i organisationen gennem hele forløbet: Fra kunden har takket ja til planlægning, eksekvering og opfølgning.
Det er vigtigt, at du har en god forretningsforståelse, er god til at skabe relationer, at du er ansvarsbevidst, struktureret samt motiveres af, at arbejde selvstændigt og proaktivt med selv de mindste detaljer, som gør hele processen til en succes. Du skal kunne lide og have flair for at yde service – dette både internt såvel som eksternt.
Vi hjælper i høj grad hinanden på kryds og tværs i organisationen, hvorfor det derfor også er vigtigt, at du er fleksibel og trives i en hverdag, hvor dagene kan være meget varierede og travle.
Derudover forventes det, at du kan navigere i forskellige systemer. Har du tidligere arbejdet i Zoho og E-conomics, er det en fordel, men ikke et krav.
Vi forestiller os, at du har en relevant erhvervserfaring med koordinering af projekter og/eller salgssupport.
Vi lægger stor vægt på, at du formulerer dig godt og mestrer den danske tegnsætning på højt niveau. Du behersker dansk og engelsk i skrift og tale på forretningsniveau.
Hos TACK International får du
- En spændende dagligdag med stor frihed
- Egne opgaver og ansvarsområder
- Tæt samarbejde med et team af dygtige kollegaer, der drives af at hjælpe kunderne med lige netop deres behov.
- Gode udviklingsmuligheder
- Et uformelt arbejdsmiljø, hvor alle hjælper hinanden
- En bred berøringsflade med både kunder og interne og eksterne kollegaer
Opgaver og ansvar
- Koordineringsansvar for mindre og større projekter
- Ordrebekræftelser og fakturering
- Registrering og opdatering i CRM system
- Kalenderstyring / booking inkl. ressourcestyring
- Udarbejdelse af projektplaner
- Daglig sparring og dialog med kunderne omkring rammerne for forløbet
- Mindre produktionsopgaver i form af kursusmateriale
- Bindeled mellem erhversakademierne og kunder, hvis der er tale om SVU eller AMU forløb
TACK Internationals grundlæggende filosofi gør, at alt hvad virksomheden laver, tager udgangspunkt i kundernes behov. Virksomhedens primære opgave er at sikre, at kunderne når deres målsætninger. Det giver mangeartede opgaver og dagligdage, der meget sjældent ligner hinanden.
Vores største mission er at udvikle mennesker og udnytte deres kompetencer. Det gælder også for vores ansatte og jobbet vil derfor med tiden også forme sig efter dine kvalifikationer og interesser.
Rent praktisk:
Stillingen er en fuldtidsstilling med følgende arbejdstider:
Mandag – torsdag – kl. 8.30 – 16.30
Fredag kl. 8.30 – 16.00
For at opretholde kulturen og det gode samarbejde, kan vi ikke tilbyde faste hjemmearbejdsdage.
Kontoret er placeret på Østerbro i København.
Du kommer til at referere til Salg- og marketing direktør Marie Kongsted og indgå i et team på ca. 10 med opgaver indenfor salg, marketing og projektkoordinering.
Interesseret?
Ansøg hurtigst muligt, da vi behandler ansøgningerne løbende.
Klik HER for at sende din ansøgning til os.
Frist for ansøgning er 27.februar 2023.