Kontaktcentret anno 2011

Succesen fortsætter for 6. år i træk

Årets store kundeservicekonference skydes nu for alvor i gang, og der er allerede mange tilmeldte. I år får du den enestående mulighed for at høre Keynote Speakeren fra Zappos fortælle deres fantastiske historie; en historie, som handler om revolutionerende kundeservice, og som har fået flere eksperter til at give dem prædikatet ”The King of Customer Service”.

Derudover vil du få ny viden og inspiration om benchmarking og networking fra England, som er førende inden for dette område. Specielt engelske InsigtNow har opnået stor erfaring heri og udover at dele deres unikke erfaringer med dig, vil de desuden vise nogle helt praktiske benchmarking værktøjer.

Konferencen vil traditionen tro indeholde spændende, interaktive workshops, hvor du i praksis kan lære mere om fx forandringsledelsens kunst og håndteringen af modstandsniveauer, eller hvordan du strategisk og taktisk arbejder med kundefeedback. På tapetet vil desuden være interessante udenlandske oplæg samt cases fra det danske land med fokus på kommunikationskanaler, sociale medier, salgsledelse og salgskultur og meget meget mere.

Gå ikke glip af Danmarks største samlested for alle med ansvar og interesse for kundeservice, hvor du vil få styrket din viden og få ny inspiration til, hvordan du kan videreudvikle dine færdigheder og kompetencer inden for effektiv, professionel og succesfuld kundeservice.

Hele arrangementet løber af stablen allerede den 31. marts og 1. april i København på Hotel Scandic Copenhagen.

Bemærk, at du får 15 % rabat, hvis du tilmelder dig arrangementet inden fredag den 11. marts. Skriv blot til booking@mbce.dk - husk at indsætte bemærkningen ” TACK - VIP RABAT”.

Bestil kursus

Bestilling af TACK’s åbne kurser og uddannelsesforløb


Kontakt

Os på +45 70 10 12 01


Tilmeld nyhedsbrev

Hold dig opdateret med nyheder og inspiration


Bestil materiale

Her kan du bestille inspirationsmateriale


© 2016 TACK International. All rights reserved