Channel Partner Excellence

- Strategi og ledelse af salgskanaler

Eksterne salgskanaler er for mange et godt supplement til egen salgsstyrke og for flere et helt naturligt helt eller delvis valg i salgsstrategien. Det er en relativ nem beslutning at tage og en væsentlig opgave at kunne få til at lykkes. Man skal kunne gennemskue partnerens motiver og eventuelle skjulte agendaer, der evt. kan ligge til grund for samarbejdet. Med de rette værktøjer og den fornødne viden, vil virksomheden blive i stand til at finde og fastholde fælles mål, samt at skabe incitamentordninger, der supporterer begges forretning. Det vil sikre værdifulde salgskanaler, der tager udgangspunkt i trygge og afstemte relationer.

Afholdelsesdatoer

København maj

Du vil efter din bestilling blive kontaktet, så vi sammen kan aftale en afholdelsesdato.

½ dag DKK 9.500  
København juni

Du vil efter din bestilling blive kontaktet, så vi sammen kan aftale en afholdelsesdato.

½ dag DKK 9.500  

Målgruppe

Beslutningstagere der står foran, eller har truffet beslutningen om, at udvikle salget gennem indirekte salgskanaler. Du har brug for sparring og indblik i salgskanalernes virke. Typiske deltagere: erfarne sælgere, salgschefer, exportchefer og salgsdirektører.

Udbytte

Som deltager på Channel Partner Excellence, vil du få en klar model for strukturering og styring af salgs- og distributionskanaler. Samtidig vil du blive klar til at skabe forståelse for din ledelsesopgave, og kunne se din værdi i egen organisation. Du vil opnå færdigheder, der vil gøre dig i stand til at skabe partnerskab med dine distributører, forstå deres forretning og skabe resultater gennem deres organisation.

Skræddersy dit eget forløb

Her kan du sammensætte dit eget uddannelsesforløb ud fra dine specifikke udviklingsbehov.

Læs mere

Personlig rådgivning? Ring på 70101201

No Texts

No Texts

Afholdelsesdatoer

© 2016 TACK International. All rights reserved