Export Sales & Negotiation

- Kurset afholdes på engelsk

I en globaliseret verden som er I konstant forandring, ændrer forretningslandskabet sig for mange af landets virksomheder. Når der opstår nye muligheder, opstår der også ofte nye udfordringer, og for mange er det ikke længere nok at besidde stærke kompetencer inden for sit ekspertiseområder- man må også lære at tilpasse sig efter de forskellige kulturer og markeder som man arbejder med. Med den rette indsigt og de rigtige kompetencer, vil du blive i stand til at skabe stærkere relationer til dine internationale kunder, øge dine resultater og få afgørende betydning for jeres internationale salgsarbejde.
Salgskurser - Export Sales & Negotiation - Performing within the globalised market
Kan skræddersys til din virksomhed
Kan indgå i et uddannelsesforløb

Afholdelsesdatoer

Målgruppe

Alle i dansk erhvervsliv, der har til opgave at præsentere og sælge varer, ideer, ydelser eller projekter og føre forhandlinger på alle niveauer på eksportmarkederne. Typiske deltagere er sælgere, salgsingeniører, rådgivere, salgschefer og salgsdirektører, som ønsker endnu bedre resultater af deres internationale salgsindsatser.

Dit udbytte

Du vil få videreudviklet dine færdigheder inden for salg og forhandling. Din evne til at fokusere på forskelle i kulturer og sprogbrug vil blive skærpet, og kontakten til udenlandske handelspartnere vil blive nemmere med de værktøjer og teknikker du lære på kurset.

OBS - dette pop up hold tager udgangspunkt i dette program, men deltagerne vil inden start modtage en undersøgelse, så vi kan tilpasse indholdet til de faktiske deltagere.

Virksomhedens udbytte

Virksomheden får en sælger, der

  • Opnår øget salg gennem sine forbedrede evner inden for kommunikation og forhandlingsteknik
  • Skaber bedre kunderelationer via dybere multikulturel forståelse og indsigt
  • Har dybere indsigt i de forskellige personlighedstyper – både blandt kunder og kolleger
  • Har øget motivation og besidder de rette redskaber og kompetencer til at indfri både sine egne og virksomhedens mål

Metode

Kurset er meget intensivt og bearbejder stoffet i case- og projektform. Erfaringsudveksling mellem deltagerne er et vigtigt element i kurset. I kurset indgår der også en del øvelser og rollespil, og hver enkelt deltager får personlig vejledning og gode råd til det fortsatte arbejde. Kurset gennemføres på engelsk med en engelsk instruktør.

Form

Kurset afholdes som internatkursus over 3 dage og på engelsk. Der undervises på følgende tidspunkter:

1. dag kl. 10.00 - ca. kl. 16.30
2. dag kl. 09.00 - ca. kl. 16.30

Prisen er ekskl. forplejning, ophold og konferencefaciliteter, der vil blive faktureret sammen med kursusinvesteringen.

Kurset afholdes på Sjælland i Værløse og i Jylland i Aarhus.

Alle priser er ekskl. moms.

OBS - dette pop up hold tager udgangspunkt i dette program, men deltagerne vil inden start modtage en undersøgelse, så vi kan tilpasse indholdet til de faktiske deltagere. Kurset afholdes på engelsk.

Indhold

Sådan tilpasser du din personlige sælgerstil til forskellige kulturer
Sådan motiverer du kunder af forskellige nationaliteter til køb
Kommunikation og kropssprog
Salgs- og argumentationsteknik i internationalt regi
Sådan præsenterer du med succes på et fremmedsprog
Kulturelle faktorer der påvirker forhandlingsresultatet
Markedstilpasset valg af strategi og taktik
Dine sprogfærdigheders betydning
Lær at »lytte« med alle sanser - og brug dine observationer rigtigt

© 2016 TACK International. All rights reserved