Kurven
Klik her og hent, så du får et overblik over alle vores kurser indenfor salg, ledelse og personlig udvikling.
Kurven
Nøglekunder er afgørende for enhver virksomheds succes, da de ofte står for størstedelen af virksomhedens omsætning. Som virksomhed er det derfor yderst vigtigt at sikre, at du som Key Account Manager har de rette kompetencer, samt at du har den rigtige strategi for de vigtigste kunder. Som Key Account Manager skal du være i stand til at udvikle og fastholde en stærk relation til virksomhedens nøglekunder, ligesom du skal være i stand til at analysere værdiskabende forhold for kunden og påvirke de rigtige personer på rette tid og sted. Dette kursus sikrer dig redskaberne, der kan tage dit salg til et nyt strategisk niveau og derved være med til at sikre virksomhedens omsætning og udvikling.
Ønsker du kurset skræddersyet til din virksomhed? Kontakt os.
Herunder kan du læse mere om kursets indhold og dermed, hvilke værktøjer og kompetencer du vil tilegne dig gennem kurset.
Ved skræddersyede forløb til din virksomhed bliver indholdet tilpasset jeres udfordringer og behov.
Kend forudsætningerne for at arbejde med strategiske nøglekunder
Solid forretningsforståelse er nøglen til at udvikle både kundens og din virksomhed
De rigtige indsatser på rette tid og sted hos din kunde
Forstå udviklingen i relationen, og undgå demotivation og stilstand i dit salgsarbejde
Tilfør dine kunder nye perspektiver
Brug din tid optimalt på de rigtige kunder
Den optimale håndtering af jeres interne salgsprocesser er til glæde for jeres kunder
Planlæg forankringen af din nye viden og værktøjer som uddannelsens sidste, men vigtigste opgave
TACK er – sammen med søstervirksomheden TMI – endnu en gang blevet udnævnt som en af verdens 20 førende salgstræningsvirksomheder på den prestigefyldte Top 20-liste fra The Training Company.
Anerkendelsen bygger på en samlet vurdering af vores evne til at skabe målbare resultater, kvaliteten i vores kundesamarbejder, vores innovative tilgang samt bredden i vores kursus- og uddannelsesudbud. Du kan læse mere om anerkendelsen her.
Når du booker en uddannelse, som består af 4 kurser, sparer du 15% på den samlede pris. Har du brug for vejledning til at vælge den rette uddannelse, så sidder vi klar til at tale med dig på tlf. 70101201.
”På kurset blev bagagen fyldt op med et hav af nye og konkrete værktøjer, som jeg glæder mig til at gøre brug af. Samtidig fik jeg mulighed for at dele konkrete historier og erfaringer med mine medkursister omkring dagligdagen i forskellige brancher. Meget givende og godt bundet sammen af TACKs dygtige underviser, som fortjener kæmpe respekt!”
Plads til ærlighed og sårbarhed – kan vende minus til plus!
”Underviseren startede nemlig kurset ud med at tale om sårbarhed og de fordele, der kan ligge i at turde at være sårbar - uanset om det er på arbejdspladsen eller over for mennesker, man lige har mødt. Havde han ikke lagt sådan ud, havde jeg nok aldrig valgt at åbne op fra start. Det gav mig et godt og trygt afsæt med plads til læring og til bare at være mig selv igennem de 3 dage. Så vigtigt i en tid, hvor der sjældent er plads til at slippe kontrollen. Stor anbefaling af kurset herfra!”
Milan Crawford, Sales Manager hos Spivi Danmark ApS og deltager på Key Account Management & Development
Er I flere i din organisation, som har brug for nye perspektiver på og værktøjer til at styrke salget til jeres KAM-kunder, så kan er skræddersyet kursus være relevant for jer. Et skræddersyet kursus er altid tilpasset de udfordringer og behov som virksomheden står overfor.
Vil du høre mere om, hvordan I kan styrke jeres kompetencer internt i din virksomhed? Kontakt os her eller ring til os på tlf. 70101201, hvor vi sidder klar til at vejlede jer.
Er du Key Account Manager og ønsker du at tage dit arbejde med KAM-kunder til et højere strategisk niveau med hurtig værdiskabelse, så er uddannelsen “Key Account Manageren” for dig. Uddannelsen består af kurserne: Salgets psykologi, Forhandlingsteknik, Key Account Management og Præsentationsteknik.
På forløbet lærer du at tilgå kunderne på en strategisk og systematisk måde samt skabe værdifulde forhold gennem målrettet kommunikation.
De fleste Key Account Managers har en baggrund som sælger, og har typisk gennemgået enten et kursus eller en uddannelse i salg med særligt fokus på, hvordan man udarbejder kundeplaner, kundeanalyser, identificerer vigtige beslutningstagere m.v., som alt sammen er en vigtig del af KAM-arbejdet. Som Key Account Manager kan du for eksempel deltage på kurset “Key Account Management & Development”, som forløber over 3 dage, eller uddannelsen “Key Account Manageren”, som forløber over 13 dage fordelt på 4 moduler.
Læs mere om kurset Key Account Management & Development her.
En Key Account Manager er en person, der arbejder med salg til virksomhedens nøglekunder. Som Key Account Manager har du én eller nogle få stor kunder, som du har ansvaret for at pleje og udvikle.
En KAM-kunde er en virksomheds nøglekunde (key account). Typisk har en virksomhed nogle enkelte kunder, der står for størstedelen af virksomhedens samlede omsætning - dette en KAM-kunderne.
Læs mere om, hvordan du styrker salget til dine KAM-kunder her.
Den væsentligste forskel på arbejdet med en account og en key account er mængden af tid der bruges på at; planlægge kommende salgsindsatser, opbygge relationer, sælge og udvikle løsninger, analysere risiko og forberede forsvar mod konkurrenter og skabe intern opbakning omkring salget. Vil du have en dybere indsigt i forskellen på account management og key account management, så kan du læse mere i denne artikel: