Hent vores kursuskalender

Klik her og hent, så du får et overblik over alle vores kurser indenfor salg, ledelse og personlig udvikling.

Kurven

Kurser i kunderservice

Styrk virksomhedens ansigt udadtil 

Den daglige kontakt med kunder og samarbejdspartnere har afgørende betydning for oplevelsen af virksomheden, dens produkter og serviceniveau. Som medarbejder med ansvar for kundeservice er man en vigtig del af virksomhedens ansigt udadtil, og derfor er udvikling af dette af stor betydning for en virksomheds succes. Med en åben og servicemindet tilgang, og med en målrettet spørge- og lytteteknik, kan servicemedarbejderen opnå forbløffende resultater på kort tid. På den måde vil virksomheden med relativt få midler være i stand til at skabe væsentligt stærkere kunderelationer, samtidig med, at medarbejdere med ansvar for kundeservice vil opleve større arbejdsglæde og dermed være i stand til at styrke virksomhedens image.

Kursus i kundeservice

Er I en gruppe af medarbejdere, som har brug for redskaber til at styrke jeres kunderservice, har I mulighed for at få skræddersyet et kursus i kundeservice hos TACK.

Målgruppe

TACKs kursus i kunderservice er for alle, som har til opgave at servicere kunde, og som derved er med til at profilere virksomheden udadtil. Typiske deltagere er receptionister, ekspeditionsmedarbejdere, servicemedarbejdere, kontorpersonale, sekretærer og personlige assistenter.

Udbytte af et kursus i kunderservice

Som deltager på et kursus i kundeservice vil du i stand til at ekspedere kunder effektivt og venligt - og på en måde, som profilerer virksomheden positivt over for kunderne. Kurset giver inspiration til, hvordan du kan sikre en høj standard i din service og give kunderne lyst til komme eller henvende sig igen.

Kursus i kundeservice: Smilende kvindelig kursistKursus i kundeservice: Smilende kvindelig kursist

Eksempler på indhold

Med et skræddersyet kursus i kunderservice vil kursets indhold altid blive tilpasset jeres behov og situation, men herunder kan du se eksempler på, hvad et kursus i kundeservice kunne indeholde.

Servicebegrebet

  • Tro på dig selv og dit mål
  • Holdninger er vigtigere end kendsgerninger
  • Med en positiv indstilling opnår du mere i hver kundekontakt

Bevar motivationen trods et ”nej”

 

Effektiv kommunikation

  • Effektive åbnings- og afslutningsteknikker
  • Målrettet spørgeteknik og aktiv lytning
  • De gode argumenter

Dit personlige engagement og dine argumenter skaber resultater

Indvendingsbehandling

  • Indvendingerne – fra ”nej” til ”ja” med positiv effekt
  • Håndtering af reklamationer – optimalt og effektivt
  • Det sure opstød – fra negativ til positiv dialog

Kunderne skal forstås og rammes rigtigt, for at de kan overbevises


Menneskelige relationer

  • Forstå kemiens betydning for langvarige kunderelationer
  • Vær bevidst og agér kvalificeret uanset situationen
  • Vanskelige kunder – effektiv og positiv håndtering af anderledes kundetyper

Forstå hvad der sker, og undgår demotivation i dit servicearbejde

Artikler med inspiration til kundeservice

Gratis rådgivningHvordan kan vi hjælpe dig?

Vores rådgivere og eksperter indenfor vejledning i kurser sidder klar til at hjælper med at finde de helt rigtige kurser og uddannelser for dig/jer – helt uforpligtende. Ring til os på tlf. 70101201 eller udfyld kontaktformularen herunder, så kontakter vi dig hurtigst muligt.