Kurven
Klik her og hent, så du får et overblik over alle vores kurser indenfor salg, ledelse og personlig udvikling.
Kurven
Den daglige kontakt med kunder og samarbejdspartnere har afgørende betydning for oplevelsen af virksomheden, dens produkter og serviceniveau. Som medarbejder med ansvar for kundeservice er man en vigtig del af virksomhedens ansigt udadtil, og derfor er udvikling af dette af stor betydning for en virksomheds succes. Med en åben og servicemindet tilgang, og med en målrettet spørge- og lytteteknik, kan servicemedarbejderen opnå forbløffende resultater på kort tid. På den måde vil virksomheden med relativt få midler være i stand til at skabe væsentligt stærkere kunderelationer, samtidig med, at medarbejdere med ansvar for kundeservice vil opleve større arbejdsglæde og dermed være i stand til at styrke virksomhedens image.
Er I en gruppe af medarbejdere, som har brug for redskaber til at styrke jeres kunderservice, har I mulighed for at få skræddersyet et kursus i kundeservice hos TACK.
TACKs kursus i kunderservice er for alle, som har til opgave at servicere kunde, og som derved er med til at profilere virksomheden udadtil. Typiske deltagere er receptionister, ekspeditionsmedarbejdere, servicemedarbejdere, kontorpersonale, sekretærer og personlige assistenter.
Som deltager på et kursus i kundeservice vil du i stand til at ekspedere kunder effektivt og venligt - og på en måde, som profilerer virksomheden positivt over for kunderne. Kurset giver inspiration til, hvordan du kan sikre en høj standard i din service og give kunderne lyst til komme eller henvende sig igen.
Med et skræddersyet kursus i kunderservice vil kursets indhold altid blive tilpasset jeres behov og situation, men herunder kan du se eksempler på, hvad et kursus i kundeservice kunne indeholde.
Servicebegrebet
Bevar motivationen trods et ”nej”
Effektiv kommunikation
Dit personlige engagement og dine argumenter skaber resultater
Indvendingsbehandling
Kunderne skal forstås og rammes rigtigt, for at de kan overbevises
Menneskelige relationer
Forstå hvad der sker, og undgår demotivation i dit servicearbejde