Kurven
Klik her og hent, så du får et overblik over alle vores kurser indenfor salg, ledelse og personlig udvikling.
Kurven
Mødet med kunden udgør en af vores bedste muligheder for salg. Udviklingen af færdigheder til at booke kvalificerede møder er derfor afgørende for enhver sælgers succes i det opsøgende salgsarbejde. Flere og flere virksomheder har fået øjnene op for den unikke værdi af mødebooking med kvalitet. Med de rette værktøjer og kompetencer vil sælgeren/medarbejderen lære at skabe en klar målsætning og en gennemarbejdet strategi for mødebooking, så der kan ydes en proaktiv og ihærdig indsats. På den måde kan virksomheden skabe fundamentet for de yderst værdifulde kunderelationer, der skabes under og efter et godt møde.
Vil du høre mere om, hvordan TACK kan hjælpe dig eller din virksomhed til at styrke jeres mødebooking, så kontakt os for gratis rådgivning på tlf. 70101201 eller herunder.
Er I en gruppe af medarbejdere, som har brug for redskaber til at styrke jeres mødebooking, har I mulighed for at få skræddersyet et kursus i mødebooking.
TACKs kursus i mødebooking er for alle, som har til opgave at opnå mødeaftaler med kunder og kundeemner. Typiske deltagere er sælgere, telefonsælgere, salgsassistenter og salgssekretærer.
Som deltager på Mødebooking bliver du i stand til at opnå bedre resultater i dit arbejde med canvassalg. Antallet af mødeaftaler vil stige, og du sikrer samtidig, at møderne er kvalitetsmøder - med det rette indhold og fokus. Du lærer at behandle kundens indvendinger effektivt og tilpasse samtalen efter kundens behov og humør.
Med et skræddersyet mødebookingkursus vil kursets indhold altid blive tilpasset jeres behov og situation, men herunder kan du se eksempler på, hvad et kursus i mødebooking kunne indeholde.
Egen motivation og holdninger
Bevar motivationen trods et ”nej”
Samtalens systematik
Lær at styre og påvirke samtalen fra ”goddag” til ”farvel”
Effektiv kommunikation
Dit personlige engagement, stemmeføring og sprogbrug skaber resultater
Indvendingsbehandling
Vær vedholdende og overbevisende
Mødeaftalen
Sæt kunden og dig selv i fokus, og optimér dine resultater
Menneskelige relationer
Forstå hvad der sker, og undgå demotivation og stilstand i din mødebooking