Marketingkurser

Kurser i marketing

Dét at markedsføre sin virksomhed bedst muligt, for at skabe optimale resultater, kræver indsigt i markedsføringens verden og ikke mindst de rette værktøjer. Arbejder du i marketing og/eller salg, og ønsker du ny viden omkring marketing for at understøtte virksomhedens succes, så er disse kurser noget for dig. Mulighederne indenfor marketing udvikler sig med lynets hast, og der åbnes jævnligt op for nye platforme.
Med TACKs marketingskurser og uddannelsesforløb, kan du holde dig up-to-date med både den digitale markedsføring, og samtidig også få en introduktion til de mere traditionelle markedsføringsteknikker alt efter hvor dit behov ligger. Du kan også lære mere om, hvordan du bruger LinkedIn, som et effektivt salgs- og markedsføringsredskab og til at generere leads til salget.
Kurserne introducerer dig til den teoretiske baggrund, men har en overordnet praktisk tilgang, der har til mål at give dig de værktøjer du eftersøger og derigennem hæve niveauet på virksomhedens markedsføring markant.

Grundlæggende Markedsføring - Udbyg dit fundament for at skabe succes i virksomheden
Åbent kursus: 2 dage
Kan skræddersys
Marketingkurser - Grundlæggende Markedsføring - Udbyg dit fundament for at skabe succes i virksomheden
Værløse og Aarhus
Åbent kursus: 2 dage
Kan skræddersys til din virksomhed
Kan indgå i et uddannelsesforløb
Læs mere
Digital Markedsføring - Udbyg dit fundament for at øge virksomhedens konkurrenceevne
Åbent kursus: 2 dage
Kan skræddersys
Marketingkurser - Digital Markedsføring -  Udbyg dit fundament for at øge virksomhedens konkurrenceevne
Værløse og Aarhus
Åbent kursus: 2 dage
Kan skræddersys til din virksomhed
Kan indgå i et uddannelsesforløb
Læs mere
Salg via LinkedIn - Skærp virksomhedens image og kendskab gennem brug af LinkedIn
Åbent kursus: 1 dag
Kan skræddersys
Marketingkurser - Salg via LinkedIn- Skærp virksomhedens image og kendskab gennem brug af LinkedIn
Værløse og Aarhus
Åbent kursus: 1 dag
Kan skræddersys til din virksomhed
Kan indgå i et uddannelsesforløb
Læs mere

Uddannelsesforløb

Klik på overskriften på de enkelte forløb for at læse mere, gå til bestilling og valg af kursusdatoer. Eller klik her for at gå til oversigten over uddannelsesforløb inden for Marketing

Skræddersy dit eget forløb

Her kan du sammensætte dit eget uddannelsesforløb ud fra dine specifikke udviklingsbehov.

Læs mere
Hvilke kurser kan du vælge?

I kursusoversigten herover finder du beskrivelser af vores forskellige marketingskurser. Desuden kan du herunder også bestille yderligere informationer om de kurser, du finder særligt interessante og relevante for dig.

Er du i tvivl om, hvor du skal starte, og ønsker du rådgivning, er du altid velkommen til at kontakte os og få vejledning om, hvilket kursus der er det rigtige for dig. Du kan også hente inspiration ved at følge linket til vores uddannelsesforløb og se, hvilken kursuspakke der kan ruste dig til, at blive endnu bedre indenfor dit felt. Uanset om du er ny i faget eller erfaren, kan du finde et kursus, der matcher dine behov.
Hvor bliver kurserne afholdt?
Vi afholder vores åbne kurser både på Sjælland og i Jylland – i vores egne kursuslokaler på Østerbro i København, på KolleKolle i Værløse og på Hotel Marselis i Aarhus. Klik på nedenstående links for at se en beskrivelse af de tre kursussteder:

KolleKolle
Helnan Marselis Hotel
TACK Østerbro

Du kan læse mere om vilkårene ved tilmelding til de åbne kurser her.

God fornøjelse!

Hvorfor kurser i Marketing?


Markedsføring er mere og andet end ’blot’ reklame med henblik på salg. Det er en mulighed for at brande sit produkt eller virksomhed, måske sig selv, skille sig positivt ud fra konkurrenterne og skabe yderligere værdi for virksomheden. Det handler om at forstå kundens prioriteter i forhold til din virksomhed/dit produkt, så du står stærkere i salget. Det er den løftestang, du behøver, for at rokke ved konkurrenterne i en verden, hvor mange køber de mærker, de plejer at købe og dermed kender.

Lidt sat på spidsen, er markedsføring ofte den afgørende forskel mellem succes og fiasko. Man kan have to fuldstændig ens produkter med de samme tekniske specifikationer, pris mv., men hvis A bliver markedsført til det rigtige segment, bliver givet et attraktivt brand og benytter de mest vægtige argumenter i salget, mens udviklerne af B satser på, at deres produkt sælger sig selv og at køberne per automatik står i kø, så vil A helt givet klare sig meget bedre end B. Og netop dét er årsagen til, at god markedsføring er uundværligt i en globaliseret verden, hvor køberne har en hel verden af alternativer til netop dit produkt for deres fødder.

Det er ikke nok, at sælge ’i blinde’. Man skal kende sit segment og deres værdier.

Dét og meget mere lærer du bl.a. på kurset Grundlæggende Markedsføring. Her vil du blive ført igennem grundlæggende begreber og modeller som f.eks. loyalitetsstigen, BCG modellen og meget mere, med det formål at løfte din virksomheds resultater.



I dag handler 80 % af forbrugerne på nettet, og det stiller naturligvis nye krav til din/jeres markedsføring. Men hvad og hvordan gør man, når man gerne vil gøre opmærksom på sin virksomhed eller seneste produkt? Hvilke muligheder har man indenfor digital markedsføring og hvordan forbedrer man sine søgeresultater? Få svarene herpå på kurset Digital Markedsføring, hvor alle med interesse for digital markedsføring kan deltage, om end det naturligvis vil være en fordel, at have en grundlæggende viden om emnet.

En måde at optimere din virksomheds image, og derigennem indirekte at forbedre mulighederne for salg, er LinkedIn. Verden er blevet mindre, og konkurrenterne flere. Et godt netværk er derfor vigtigt som aldrig før, både i henhold til rekruttering, men også generering af leads. På kurset Salg via LinkedIn får du ny inspiration og motivation til at benytte LinkedIn som et professionelt værktøj, og kurset henvender sig til alle, som arbejder med salg, marketing, service og kunderelationer, og der som udgangspunkt har en grundlæggende forståelse for salg.
© 2016 TACK International. All rights reserved