Marketingmedarbejderen

Uddannelsesforløb

Verden er blevet mere digitaliseret og nye tal viser, at 80 % af de danske forbrugere handler på nettet. Digital markedsføring fylder derfor mere og mere i den moderne virksomhed. Grundlæggende set handler markedsføring dog stadig om at forstå potentielle kunders behov og levere virksomhedens produkt eller ydelse på en simpel og attraktiv måde.
På forløbet ’Marketingmedarbejderen’ vil du bl.a. lære, hvordan du bedst muligt formidler din virksomheds produkter/ydelser. Du vil få en dybere forståelse for virksomhedens værdikæde samt et bedre udgangspunkt for at træffe de rigtige beslutninger vedrørende offline og online medievalg. Som deltager på uddannelsesforløbet ’Marketingmedarbejderen’ vil du, ydermere, opnå indsigt i de sociale mediers potentiale, især LinkedIns mange muligheder og fortræffeligheder hvad angår imageopbygning, leadgenerering m.m. Samtidig kombineres tilgangen til markedsføring med en målrettet indsigt i, hvordan en moderne og kompetent markedsføringsmedarbejder optimerer styringen af et markedsføringsprojekt, bevarer overblikket samt et koncentreret fokus på målet.

Afholdelsesdatoer

Projektstyring
Ledelseskurser - Projektstyring - Den systematiske arbjedsproces
  • Vælg dato
  • Dato: 25/2 - 26/2 (Aarhus)
  • Dato: 2/5 - 3/5 (Værløse)
  • Dato: 26/8 - 27/8 (Aarhus)
  • Dato: 18/11 - 19/11 (Værløse)
Grundlæggende Markedsføring
Marketingkurser - Grundlæggende Markedsføring - Udbyg dit fundament for at skabe succes i virksomheden
  • Vælg dato
  • Dato: 4/3 - 5/3 (Aarhus)
  • Dato: 6/5 - 7/5 (Værløse)
  • Dato: 26/9 - 27/9 (Aarhus)
Digital Markedsføring
Marketingkurser - Digital Markedsføring -  Udbyg dit fundament for at øge virksomhedens konkurrenceevne
  • Vælg dato
  • Dato: 11/4 - 12/4 (Aarhus)
  • Dato: 17/6 - 18/6 (Værløse)
  • Dato: 28/10 - 29/10 (Aarhus)
Salg via LinkedIn
Marketingkurser - Salg via LinkedIn- Skærp virksomhedens image og kendskab gennem brug af LinkedIn
  • Vælg dato
  • Dato: 4/2-2019 (Aarhus)
  • Dato: 8/4-2019 (Værløse)
  • Dato: 26/8-2019 (Aarhus)
Udbytte
Når du sammensætter et uddannelsesforløb indenfor Marketing hos TACK, får du:

  • Et skræddersyet forløb, som fokuserer på præcis de kompetencer og redskaber, som du ønsker at styrke
  • Et fleksibelt forløb, som er tilpasset og fastlagt efter din kalender
  • En vedvarende læringsproces med plads til løbende implementering
  • En besparelse på 20 % af den samlede pris for dit sammensatte uddannelsesforløb

Din pris-fordel
Når du bestiller et uddannelsesforløb hos TACK med minimum fire moduler (kurser) opnår du altid 20 % rabat på den samlede pris. Den samlede pris afhænger af, hvilke kurser du vælger, dit uddannelsesforløb skal bestå af.

Varighed
Fleksibilitet er nøgleordet, når uddannelse, arbejde og privatliv skal gå op i en højere enhed. Derfor er det op til dig, hvornår du planlægger at deltage på de enkelte moduler. For at du får det størst mulige udbytte af din uddannelse, anbefaler vi dog, at der går lidt tid mellem hvert modul. Herved får du mulighed for at implementere redskaberne fra de enkelte moduler, inden et nyt
påbegyndes.

Indhold
Alle TACKs uddannelsesforløb består af minimum fire forskellige moduler (kurser), som du frit vælger ud fra vores kursuspakke. Dette giver dig mulighed for at sammensætte lige præcis det uddannelsesforløb, som giver dig det største udbytte i forhold til din arbejdsfunktion og dit kompetenceniveau. Er du i tvivl om, hvordan du skal sammensætte din uddannelse, er du altid meget velkommen til at kontakte os på telefon 70101201 og tage en snak med os om, hvad der vil skabe størst værdi for dig.
© 2016 TACK International. All rights reserved