Nyhedsarkiv

Kategorier

okt16
Nyhed - Praktikant hos TACK - salg ledelse personlig udvikling

I praktik hos TACK

Vi havde i uge 41 glæden af at have Emma Bunch på praktikophold hos os i TACK. Du kan her læse om Emmas oplevelser og opgaver i sin uge hos TACK.
Læs mere
okt13
Arrangement - salgskurser - vil du blive bedre end de bedste

Særarrangement - for sælgere, der vil være bedre end de bedste

HER starter dit bedste salgsår
Læs mere
okt10
Nyhed fra TACK, salg, ledelse, personlig udvikling

Overbevis gennem storytelling – nyt kursus til dig, der vil brænde igennem med dit budskab

Fra og med starten af 2018 kan du komme på kursus i Business Storytelling hos TACK International. Dermed får du nu mulighed for at lære alle de værktøjer, du skal bruge for at engagere dine tilhørere, samt hvordan du sælger dit budskab til din modtager.
Læs mere
okt04
Nyhed fra TACK - kurser resten af året - salgstræning

Kurser resten af 2017

Vil du nå at få opgraderet dine kompetencer inden det nye år? Så se udvalget af dine muligheder her.
Læs mere
okt03
Nyhed fra TACK, salg, ledelse, personlig udvikling

TACK International køber Konseqvens

TACK opruster på detailfronten. Læs mere om vores nye resurser her.
Læs mere
aug22
Nyhed fra TACK - Nyt kursus - Business Storytelling

Nyt kursus: Business Storytelling

Storytelling er en kendt disciplin til at formidle budskaber på en interessant måde, der fanger og engagerer modtagerne. Historier engagerer, skaber billeder og får dig til at skille dig ud fra mængden - og blive husket.
Læs mere
aug21
Nyhed fra TACK - artikel - Et kommunikationstip til ledere - Salgstræning - lederkurser - personalekurser

Et kommunikationstip til ledere - træd et skridt tilbage

Lær om en teknik, der både i privat- og arbejdslivet får dig til at fremstå som både åben og lydhør over for andre

Af George Aveling, TACK TMI Malaysia
Læs mere
aug18
Artikel - Bevar din positive sprogbrug - salg ledelse personlig udvikling

Bevar din positive sprogbrug

Dit valg af ord kan enten give eller tage energien fra de mennesker, du omgås. Dette gælder, hvad enten du er leder, kollega, forælder eller ven.
I denne artikel vil du få et simpelt værktøj til at holde din sprogbrug positiv, således at du bliver oplevet som en person, der motiverer frem for demotiverer folkene omkring dig.

Af George Aveling, TACK TMI Malaysia
Læs mere
aug15
Artikel - Bevar kundernes tillid når din virksomhed begår en fejl - salg ledelse personlig udvikling

Bevar kundernes tillid, når din virksomhed begår fejl

Tillid er det vigtigste aktiv i dagens forretningsverden. Hvis kunderne ikke stoler på dig, vil din virksomhed gå nedenom og hjem, og hvis du lader kundernes tillid til dig blive svækket, vil din omsætning falde i det lange løb.

Af George Aveling, TACK TMI Malaysia
Læs mere
aug11
Artikel - En lektion i følgeskab fra en marketingchef og Donald Trump - salg ledelse personlig udvikling

En lektion i følgeskab fra en marketingchef og Donald Trump

Denne artikel drejer sig om en særdeles vigtig lektion fra ledelsesverdenen. Den er relevant for ledere på alle niveauer – fra virksomhedsledere til amerikanske præsidenter. Lektionen er, at effektivt lederskab kræver aktivt følgeskab.

Af George Aveling, TACK TMI Malaysia
Læs mere
aug08
Nyhed fra TACK - Artikel - Kundeservicetip - tjek jeres pærer - salgskurser

Kundeservicetip: Tjek jeres pærer

I deres iver efter at overgå kundernes forventninger glemmer mange virksomheder at gøre de små, basale ting, der er en forudsætning for, at kunderne kan have tillid til selskabet.

Af George Aveling, TACK TMI Malaysia
Læs mere
aug03
Nyhed fra TACK - Artikel - Robotagtig eller menneskelig kundeoplevelse?

Robotagtig eller menneskelig kundeoplevelse?

God service skaber glade kunder, og glade kunder køber mere.

Dermed er der god grund til at gøre en dyd ud af den gode service. Mange virksomheder tror dog fejlagtigt, at strømlinet og robotagtig service skaber glade kunder.

Af George Aveling, TACK TMI Malaysia
Læs mere
jul31
Artikel - Du kan ikke udlicitere ansvaret for kundeoplevelsen - salg ledelse personlig udvikling

Opfølgning på United Airlines-hændelsen: Du kan ikke udlicitere ansvaret for kundeoplevelsen

I vores nyeste artikel kan du lære endnu mere af episoden, hvor United Airlines med vold fjernede en af deres passagerer.

Denne gang sætter vi fokus på, hvordan din virksomhed altid hænger på ansvaret, hvis dine kunder har haft en dårlig oplevelse - selv hvis det er en service du har udliciteret til en tredjepart.

Af George Aveling, TACK TMI Malaysia
Læs mere
jun06
Nyhed fra TACK - Den differentierede kundeoplevelse - hvad får dine medarbejdere til at gå den ekstra mil?

Den differentierede kundeoplevelse – Hvad får dine medarbejdere til gå den ekstra mil?

Motiverede og inspirerede medarbejdere leverer en bedre service til dine kunder.
Men hvordan får du dine medarbejdere til at yde den ekstra indsats, der rykker jeres service fra god til ekstraordinær?

Af Edward Matti, TACK TMI UAE, USA & Canada
Læs mere
jun01
Nyhed fra TACK - Artikel - Indvendingsbehandling - dette skal du huske, når din kunde kommer med indsigelser - salgstræning

Vind salget med effektiv indvendingsbehandling – dette skal du huske, når din kunde kommer med indsigelser

Du får her en række gode råd til en af salgsdisciplinens vigtigste elementer; indvendingsbehandlingen. Med disse tips i bagagen vil du være i stand til at håndtere dine kunders indvendinger endnu mere effektivt.

Af Jens Dalgaard, adm. direktør, TACK International
Læs mere
© 2016 TACK International. All rights reserved