Nyhedsarkiv

Alle
  • Alle
  • 2018
  • 2017
  • 2016
  • 2015
  • 2014
  • 2013
  • 2012
  • 2011
  • 2010
  • 2009
  • 2008
  • 2007

Kategorier

aug15
Artikel - Bevar kundernes tillid når din virksomhed begår en fejl - salg ledelse personlig udvikling

Bevar kundernes tillid, når din virksomhed begår fejl

Tillid er det vigtigste aktiv i dagens forretningsverden. Hvis kunderne ikke stoler på dig, vil din virksomhed gå nedenom og hjem, og hvis du lader kundernes tillid til dig blive svækket, vil din omsætning falde i det lange løb.

Af George Aveling, TACK TMI Malaysia
Læs mere
aug11
Artikel - En lektion i følgeskab fra en marketingchef og Donald Trump - salg ledelse personlig udvikling

En lektion i følgeskab fra en marketingchef og Donald Trump

Denne artikel drejer sig om en særdeles vigtig lektion fra ledelsesverdenen. Den er relevant for ledere på alle niveauer – fra virksomhedsledere til amerikanske præsidenter. Lektionen er, at effektivt lederskab kræver aktivt følgeskab.

Af George Aveling, TACK TMI Malaysia
Læs mere
aug08
Nyhed fra TACK - Artikel - Kundeservicetip - tjek jeres pærer - salgskurser

Kundeservicetip: Tjek jeres pærer

I deres iver efter at overgå kundernes forventninger glemmer mange virksomheder at gøre de små, basale ting, der er en forudsætning for, at kunderne kan have tillid til selskabet.

Af George Aveling, TACK TMI Malaysia
Læs mere
aug03
Nyhed fra TACK - Artikel - Robotagtig eller menneskelig kundeoplevelse?

Robotagtig eller menneskelig kundeoplevelse?

God service skaber glade kunder, og glade kunder køber mere.

Dermed er der god grund til at gøre en dyd ud af den gode service. Mange virksomheder tror dog fejlagtigt, at strømlinet og robotagtig service skaber glade kunder.

Af George Aveling, TACK TMI Malaysia
Læs mere
jul31
Artikel - Du kan ikke udlicitere ansvaret for kundeoplevelsen - salg ledelse personlig udvikling

Opfølgning på United Airlines-hændelsen: Du kan ikke udlicitere ansvaret for kundeoplevelsen

I vores nyeste artikel kan du lære endnu mere af episoden, hvor United Airlines med vold fjernede en af deres passagerer.

Denne gang sætter vi fokus på, hvordan din virksomhed altid hænger på ansvaret, hvis dine kunder har haft en dårlig oplevelse - selv hvis det er en service du har udliciteret til en tredjepart.

Af George Aveling, TACK TMI Malaysia
Læs mere
jun06
Nyhed fra TACK - Den differentierede kundeoplevelse - hvad får dine medarbejdere til at gå den ekstra mil?

Den differentierede kundeoplevelse – Hvad får dine medarbejdere til gå den ekstra mil?

Motiverede og inspirerede medarbejdere leverer en bedre service til dine kunder.
Men hvordan får du dine medarbejdere til at yde den ekstra indsats, der rykker jeres service fra god til ekstraordinær?

Af Edward Matti, TACK TMI UAE, USA & Canada
Læs mere
jun01
Nyhed fra TACK - Artikel - Indvendingsbehandling - dette skal du huske, når din kunde kommer med indsigelser - salgstræning

Vind salget med effektiv indvendingsbehandling – dette skal du huske, når din kunde kommer med indsigelser

Du får her en række gode råd til en af salgsdisciplinens vigtigste elementer; indvendingsbehandlingen. Med disse tips i bagagen vil du være i stand til at håndtere dine kunders indvendinger endnu mere effektivt.

Af Jens Dalgaard, adm. direktør, TACK International
Læs mere
maj23
Nyhed fra TACK - Ekstra hold i Professionelt salg til august - salgskurser

Du kan nå det endnu - Ekstra hold i Professionelt salg til august!

Grundet den store efterspørgsel, har vi oprettet et ekstra hold i Professionelt salg den 14.-16. august i Holte.
Læs mere
maj11
Nyhed fra TACK - Artikel - Et mindful lyttetip - Et trick til succes på arbejdet og i privatlivet - Salgskurser - lederkurser - personlig udvikling

Et mindful lyttetip – Et trick til succes på arbejdet og i privatlivet

Forbedre dine relationer derhjemme, på arbejdet samt til dine venner. Hvad med, at blive en bedre leder?

Af Edward Matti, TACK TMI UAE, USA & Canada
Læs mere
maj02
Nyhed fra TACK - Artikel - Kurser - Salgkurser - Lederkurser

Hvad kan vi lære af hændelsen hos United Airlines? Formål og værdier bør altid overtrumfe virksomhedens regelsæt

Der kan læres meget af United Airlines’ voldelige udsmidning af en af deres passagerer fra et af deres fly. I denne artikel fokuserer vi på et af de væsentligste læringspunkter; nemlig at formål, værdier og bemyndigelse altid bør overtrumfe virksomhedens regelsæt.

Af George Aveling, TACK TMI Malaysia
Læs mere
© 2016 TACK International. All rights reserved