Nyhedsarkiv

Kategorier

aug13
Planlægning af udvikling, artikel læringsniveauer, kompetenceudvikling

Læringsniveauer

Det er vigtigt at have de forskellige læringsniveauer in mente, når man begynder at planlægge udvikling, hvad enten det er sin egen eller kollegaers.
Læs mere
aug12
succesfuld afslutningsteknik - gennemført præsentation - kytte efter købssignaler - artikel - salg

Artikel: Afslutningsteknik

For at afslutte et salg succesfuldt må du have dit mål for samtalen klart for øje.
Læs mere
aug09
Produktchefens prioriteringer af projekter, virksomhedens bundlinje

Produktchefens prioriteringer af projekter

Inspiration til at blive bedre til at planlægge og prioritere produktchefens mange projekter.
Læs mere
aug09
artikel, delegering, udnytte sin tid mest effektivt, delegere opgaver ud til andre, ledelse

Alt hvad du bør vide om delegering af opgaver - en vigtig ledelsesopgave

En af de måder, en leder kan udnytte sin tid mest effektivt på, er at delegere de opgaver ud til andre, som han/hun ikke selv behøver at udføre.
Læs mere
aug08
Artikel, 5 vigtige punkter til, hvad man som virksomhed bør have fokus på, hvis væksten skal forsætte i den kommende tid, stagnation og tilbagegang

Hold fast i væksten og styrk salget

5 vigtige punkter til, hvad man som virksomhed bør have fokus på, hvis væksten skal forsætte i den kommende tid.
Læs mere
aug07
Artikel, Dræb din dårlige vane - Sådan gør du

Dræb din dårlige vane - Sådan gør du

Du vi så gerne, og du har prøvet - sådan gør du
Læs mere
aug06
Den effektive sælger, god og produktiv, nå  20 pct. mere på den samme tid

Den effektive sælger - 20 pct. mere på den samme tid

Inspiration til, hvordan du trinvist bliver en mere produktiv og effektiv sælger.
Læs mere
aug06
post fra TACKs adm. direktør Jens Dalgaard, bliv den bedste mødedeltager

Bliv den bedste mødedeltager

Består din arbejdsdag ofte af møder? Få nogle forskellige tips til, hvordan du bliver den bedste mødedeltager.
Læs mere
aug05
Den tabte ordre - vind kunden tilbage, forstå hvad der gik galt og vind kunden tilbage

Den tabte ordre - Vind kunden tilbage!

Der kan være gode grunde til, at vi taber en ordre. Forstå hvad der gik galt, lær af dine fejl og vind kunden næste gang.
Læs mere
aug02
Det er OK at klage - men gør det ordenligt, konstruktiv klagehåndtering

Det er OK at klage... men gør det nu ordenligt!

Få her 7 steps fra TACK adm direktør om, hvordan du klager på en konstruktiv måde.
Læs mere
jul10
Artikel, når ledelse er allerbedst, det autentiske lederskab, der er mere du må, end du tror

Når ledelse er allerbedst - det autentiske lederskab

Der er mere du må, end du tror. En guideline med 6 punkter til god ledelse.
Læs mere
jul05
Komplet guide til mødebooking på telefonen, målsætning, salg, aftale, forberedelse, opmærksomhed, visitkort

Komplet guide til mødebooking - Dit næste salg starter med din næste aftale.

Metoden er afgørende for, om du får den endelig aftale i hus. Få en komplet guide til mødebooking på telefonen.
Læs mere
maj23
TACK i Go' morgen Danmark, arrangement min bedste eksamen, eksamenstid, eksamensforberedelse, tackle nervøsitet og eksamenspræstation

”Min Bedste Eksamen” – TACK i Go’ morgen Danmark

Den 21. maj kunne du møde TACKs adm. direktør Jens Dalgaard på skærmen hos Go' morgen Danmark.
Læs mere
maj09
Gratis kursus for unge eksamensramte - eksamensangst -  Min Bedste Eksamen

Min Bedste Eksamen – Gratis kursus til dit eksamensramte barn

Minimér dit barns nervøsitet, så ”klappen” ikke går ned men at dit barn i stedet får mulighed for at vise, hvad han/hun egentlig kan.
Læs mere
maj07
Artikel - Marie Kongsted - Generationsbevidsthed - TACK International

"Den næste generation er altid den værste"

- Generationsbevidsthed som ledelsesværktøj. Læs den nyeste artikel af TACKs Salgs- og marketingdirektør, Marie Kongsted, som sætter fokus på et, af mange, overset ledelsesredskab.
Læs mere
© 2016 TACK International. All rights reserved