Udvalget af kurser i kommunikation
Hos TACK er der rig mulighed for at finde kommunikations kurser, som passer til dine ønsker og behov. Herunder kan du se et udvalg af vores åbne kommunikationskurser, hvor du frit kan melde dig på det hold, der passer til dine behov og din kalender.
Klik på titlerne for at læse mere om de enkelte kurser og se praktisk info om kursusdatoer og afholdelsessted.
Præsentationsteknik – På dette kursus vil du blive i stand til at planlægge, opbygge og forestå en præsentation med henblik på at få dit budskab igennem. Du vil arbejde med din personlige gennemslagskraft og dit kropssprog, ligesom du vil lære at finde roen og overblikket under selve præsentationen.
Skriv godt dansk – Dette kursus i kommunikation har fokus på den skrevne kommunikation. På kurset lærer du at bruge sproget på en letforståelig og bredt favnende måde, så du sikrer, at dit budskab når klart igennem til modtagerne.
Skriv korrekt dansk – Dette kommunikationskursus giver dig en større sproglig bevidsthed samt et bedre greb om retskrivnings- og grammatikregler. Da et ukorrekt sprog fjerner fokus fra indhold til form, vil du således kunne få dine modtagere til at koncentrere sig om selve indholdet af dine tekster i stedet for ligegyldige fejl.
Business Storytelling – Kurset lader dig trænge stærkere igennem med dine budskaber, idéer, projekter, tilbud eller præsentationer ved brug af historier, humor og nærvær.
Dramatisk Kommunikation – På dette kursus i Dramatisk kommunikation lærer du at udnytte teatrets og skuespillernes redskaber i din kommunikation. En øget bevidsthed om bl.a. din stemmeføring og dit kropssprog vil sikre, at du bliver mere tydelig i kommunikationen, ligesom du vil blive bedre til at tænke kreativt under pres.
NLP Effektiv Kommunikation – Neurolingvistisk Programmering lader dig mestre kunsten i at forstå dine modtagere og hvordan mening af ord og budskaber formes og forstås i modtagernes bevidsthed. Denne viden vil gøre dig i stand til at tilpasse din kommunikation i overensstemmelse med henholdsvis formål og modtagere, så dit budskab opfattes som tiltænkt og chancen for misforståelser mindskes.