Telefonsalg

- Inbound & Outbound

Et kursus i telefonsalg hos TACK er lig med bedre kommunikation og kundeservice for virksomheden.

Telefonsalg er mere end blot at sælge over telefonen. Professionel telefonbetjening er god service og en væsentlig del af en virksomheds identitet og profil udadtil.

Arbejder du med indgående eller udgående salg? Herunder kan du vælge, om du ønsker at læse mere om kurset Salg pr. telefon - Inbound eller Salg pr. telefon - Outbound.







Salg pr. telefon - Outbound


Arbejder du med opsøgende salg, så er kurset 'Salg pr. telefon - Outbound' det rette for dig. På dette kursus vil du bl.a. få konkrete redskaber til, hvordan får dit budskab igennem, fastholder kundens opmærksomhed, identificerer kundens behov og behandler indvendinger effektivt. Dette er alle redskaber, som vil ruste dig til at skabe bedre resultater og øget kundetilfredshed.

Klik her for at læse mere om kurset eller booke din plads.

Salg pr. telefon - Inbound


Består dit job i at tage imod indgående opkald fra eksisterende og potentielle kunder, så er kurset 'Salg pr. telefon - Inbound' for dig. På dette kursus vil du lære, hvordan du kan udnytte den telefoniske kontakt med kunderne til at skabe mersalg. Den gode service består i af afdække kundens behov og hjælpe kunden i den rigtige retning og til et rigtige køb. På den måde vil salget blive opfattet som god service. Du får redskaberne til at gennemføre en serviceorienteret dialog med fokus på mersalg, som vil øge kundeloyaliteten og -tilfredsheden.

Klik her for at læse mere om kurset eller booke din plads.

Telefonsalgets mange muligheder


I al kontakt både ind- og udgående hos danske virksomheder og organisationer er telefonen og telefonsalg et væsentligt medie, der ikke bør undervurderes.

Telefonen (telefonsalg) er i dag et meget vigtigt supplement til kundens øvrige muligheder for at kontakte virksomheden f.eks. via e-mail, chat og sms.





Telefonsalg kan bruges aktivt til traditionel kundeservice, som svar på produkt-, pris- og leveranceforespørgsler, til debitorrykning og reklamationer. I stigende omfang bruges telefonsalg til aktivt mersalg og til fastholdelse af kunden, og det ligegyldigt om kunden oprindeligt har anvendt eller ikke anvendt telefonen som kontaktmedie.

Udgående telefonisk kontakt i forbindelse med mødebooking, fastholdelse af kunder, opfølgning på testsalg, salg af ydelser, analyse og telemarketing er vigtige elementer i virksomhedens salgs- og markedsføringsstrategi.

Indgående telefonisk kontakt f.eks. til receptionen, kundeservice, ordreekspeditionen, callcenteret eller kontaktcenteret er desuden en enestående mulighed for at påvirke kunden positivt.

Bestil kursus

Bestilling af TACK’s åbne kurser og uddannelsesforløb


Kontakt

Os på +45 70 10 12 01


Tilmeld nyhedsbrev

Hold dig opdateret med nyheder og inspiration


Bestil materiale

Her kan du bestille inspirationsmateriale


© 2016 TACK International. All rights reserved