Kurven
Klik her og hent, så du får et overblik over alle vores kurser indenfor salg, ledelse og personlig udvikling.
Kurven
Når man står foran et publikum for at formidle, sælge eller for at lede andre, er det afgørende at brænde igennem med sit budskab. En effektiv og utvetydig kommunikation kan skabe underværker, når det drejer sig om at overbevise folk og få alle til at arbejde mod et fælles mål. Ved såkaldt dramatisk kommunikation udnytter man teatrets og skuespillerens redskaber, teknikker og virkemidler. Man vil opnå større bevidsthed og indsigt omkring sin egen kropsholdning, stemmeføring og attitude. Det kan bruges effektivt både i store forsamlinger, men også i den daglige kommunikation, hvor man kan tilpasse sin kommunikationen præcis til de situationer og de mennesker, man møder. Ved dramatisk kommunikation vil man opleve at fremstå som den bedste udgave af sig selv. Det vil gavne ens selvtillid betydeligt, og samtidig fremme vigtige budskaber til glæde for hele virksomheden.
Er I en gruppe af medarbejdere, som har brug for redskaber til styrke jeres kommunikation, har I mulighed for at få skræddersyet et kursus i Dramatisk kommunikation hos TACK.
Kurset henvender sig til alle personer med en udadvendt jobprofil - uanset stilling og anciennitetsniveau.
På et kursus i Dramatisk kommunikation vil du få udviklet din egen performance og din måde at kommunikere med omverdenen på. Dette er en mental og praktisk proces, der foregår i samspil mellem dig selv og dine omgivelser. Du vil blive bedre til at tænke kreativt under pres., og blive mere bevidst om din egen måde at agere på, ligesom du vil forbedre din stemme og dit kropssprog. Desuden vil du opnå større selvsikkerhed, og blive mere tydelig i dine budskaber.
Med et skræddersyet kursus i Dramatisk kommunikation vil indholdet altid blive tilpasset jeres behov og situation, men herunder kan du se eksempler på, hvad et kursus i Dramatisk kommunikations kunne indeholde.
Kropssprog i praksis
Find frem til den bedste udgave af dig selv
Improvisation
Forståelse for medarbejderes grundbehov er essentiel for at lykkes som distanceleder
Lyt, observér og reagér
Lær at læse andre og anvende din viden til begge parters fordel
Storytelling
Historier fremkalder følelser – og det er dét, mennesker handler på
Status
Vær selvbevidst, og tilpas din kommunikation efter, hvordan du ønsker at blive opfattet