Kurven
Klik her og hent, så du får et overblik over alle vores kurser indenfor salg, ledelse og personlig udvikling.
Kurven
Det gode, professionelle salg udspringer af den enkelte sælgers motivation og erfaring samt færdigheder til at opbygge vedvarende og udbytterige relationer. Udviklingen af salgskompetencer er derfor afgørende for enhver sælgers og virksomheds succes. Kunderne får stadig lettere og hurtigere adgang til information. Derfor skal sælgeren være i stand til at påvirke dem rigtigt – og på rette tid og sted. Et professionelt salg kræver stærke kompetencer, de bedste værktøjer og en klart defineret målstyring og salgsindsats. Det skaber tilfredse kunder og øget omsætning.
Ønsker du kurset skræddersyet til din virksomhed? Kontakt os.
Herunder kan du læse mere om kursets indhold og dermed, hvilke værktøjer og kompetencer du vil tilegne dig gennem kurset.
Ved skræddersyede forløb til din virksomhed bliver indholdet tilpasset jeres udfordringer og behov.
Skab resultater via relationer, og forstå kundernes krav
Flyt mennesker og deres overbevisninger med din personlighed
Forstå hvad der sker, og undgå demotivation og stilstand i dit salgsarbejde
Få bedre resultater gennem systematisk salgsarbejde
Et godt salg tager udgangspunkt i din kundes situation
Prisen er absolut ikke det eneste vigtige købsparameter
Kunderne skal forstås og rammes rigtigt, for at de overbevises
Ofte er en indvending reelt et spørgsmål og et skjult købssignal
Lyt til købssignalerne, og forstå både de stærke og svage signaler
Få accept til næste skridt i salget
Læs din kunde, og tag din ordre, når den er der
Salget sikres af sælgeren – der er intet salg, før der er en aftale
Udnyt dig selv og dine ressourcer optimalt – hver dag
Målrettet emnesøgning – dit næste salg, din næste kunde
Effektiv mødebooking – opnå større hit-rate på dine telefonkald
Brug din tid optimalt på de rigtige kunder
Vend afstanden til din fordel
TACK er – sammen med søstervirksomheden TMI – endnu en gang blevet udnævnt som en af verdens 20 førende salgstræningsvirksomheder på den prestigefyldte Top 20-liste fra The Training Company.
Anerkendelsen bygger på en samlet vurdering af vores evne til at skabe målbare resultater, kvaliteten i vores kundesamarbejder, vores innovative tilgang samt bredden i vores kursus- og uddannelsesudbud. Du kan læse mere om anerkendelsen her.
Når du booker en uddannelse, som består af 4 kurser, sparer du 15% på den samlede pris. Har du brug for vejledning til at vælge den rette uddannelse, så sidder vi klar til at tale med dig på tlf. 70101201.
"Kurset har givet mig uvurderlige redskaber, der styrker mig som sælger. Jeg har især lært effektive spørgeteknikker og hvordan jeg kan anerkende kunden gennem aktiv lytning.
Jeg er blevet bevidst om at sætte kunden i centrum og fokusere på deres behov og virksomhedens udfordringer. Det indebærer at lytte engageret, stille relevante spørgsmål og udvise ægte nysgerrighed – færdigheder vi har trænet intensivt på kurset. Når jeg har samlet al den nødvendige indsigt, kan jeg præsentere løsninger, der skaber værdi for kunden.
Denne tilgang har givet mig en helt ny vinkel på salgsprocessen, hvor tilfredse kunder er resultatet, og øget omsætning bliver en naturlig konsekvens.
Og selvfølgelig møder jeg altid kunden med et smil – det åbner døren til en positiv og konstruktiv dialog."
Lars Thorsager Andersen, sælger hos Klokkerholm Karosseridele A/S og deltager på Professionelt salg
Et godt salg er, når du skaber værdi for kunden ved at forstå deres behov, opbygge tillid og langsigtede relationer.
Personligt salg er en direkte dialog mellem sælger og kunde, hvor relation, behovsafdækning og rådgivning er i centrum.
Du er en god sælger, når du forstår kundens behov, skaber tillid og guider professionelt frem til den rette løsning.
Et diskret salg foregår uden markedsføring eller offentlig opmærksomhed og bruges ofte i situationer, hvor anonymitet er vigtig.
Indirekte salg sker gennem mellemled, f.eks forhandlere eller partnere, i stedet for, at du sælger direkte til slutkunden.
Hvis du vil øge dit salg, skal du hele tiden have fokus på at udvikle dig. Dyrk din egen best pratice i forhold til dit arbejde med kunderne.
Der findes ikke én DiSC profil som alle sælgere har, men mange sælgere er i'ere, da det ligger naturligt for dem at tale med andre.
Kunder oplever typisk, at noget har været en god oplevelse, når de mærker oprigtig interesse og føler, at de har fået mere end de forventede.
Motivation er meget individuel afhængigt af hvem man er, men mange sælgere motiveres typisk af anerkendelse og af at se resultater.