Kurven
Klik her og hent, så du får et overblik over alle vores kurser indenfor salg, ledelse og personlig udvikling.
Kurven
I krisetid skal salget stå sin prøve. Det er salget og virksomhedens generelle forståelse for salg, der skal bringe virksomheden igennem modvind og hårde tider. Opgaven kan være stor men rådene er lige til.
Alle har en rolle, kan skabe muligheder og være med til at sikre det gode salg. Få alle til at tænke i muligheder der kan skabe nyt og mere, og beløn indsatsen og ikke kun resultatet.
Vi kan nemt komme til at tale os selv ned i sortsyn. Det drejer sig om at gøre ting frem for at snakke om dem. Det er nemmere at korrigere et skib der er i bevægelse frem for et der ligger stille.
Marked falder, men der er mulighed for at vinde markedsandele. Brug virksomhedens forskellige netværk, bor dybere og tænk innovativt. Men vurdér hvert projekt og prioritér i forhold til mulighed og sandsynlighed for resultater. Tro på det!
Artiklen fortsættes herunder.
I vores jagt på mere må vi ikke glemme det ”gamle”. Det er vigtigt at være til stede hos de loyale kunder også selv om deres behov er begrænsede. Det drejer sig om at være kreativ både på egne og kundens vegne.
Vi må ikke tabe momentum, og vi skal udnytte vore tidsmæssige ressourcer optimalt. Alt, der kan gøres i dag, skal gøres i dag, og det unødvendige skal lægges på hylden. Tæl dine minutter og invester dem hvor der er mulighed for udbytte.
Det lange seje træk er ikke en floskel, men mere aktuelt end nogen sinde. Det gælder om at holde fast, når konjekturerne vender og resultaterne kommer og ikke bare falde tilbage i fordoms tiders behagelige dovenskab.